Küsimused mulle

11. veebruar 2015

Eksperimendi tulemused


Alusatsin 6. jaanuaril ingverivee eksperimendiga ja nüüd oleks juba ammu aeg kokkuvõtteid teha. Eesmärk oli ainevahetust ergutada, kaalulangus oleks boonuseks olnud. Mis aga juhtunud on? Kui "eks" kodus käis, siis esimene "kompliment", mis ta mulle tegi, et sa oled ümaramaks läinud. Oi kuidas see pani mind mõtlema ja olin solvunud. Enda peale, et ma nii kuradima paks olen:D Aga mul on tunne, et see on see hetk praegu, kui ma keskikka jõudma hakkan ja midagi pole teha, kaalutõus on paratamatu. Keskeakriis - selline nähtus on tegelikult ka olemas. Hakkan mutistuma. Tunnen seda ka riietumisel. Mul on suva mis mul seljas on, peaasi, et mugav oleks. Ma ei kannata neid stringe enam ja madala värvliga teksasid. Selg peab soojas olema, villane sokk jalas ja soovitavalt pikasäärega aluskad:D

Kuidas ma sellest välja tulen, sõltub nüüd kõik minust, kuidas ma seda üleminekut pöörasest noorusest rahulikumasse keskikka enda jaoks teadvustan.

Jube kurb. Läbi minu helged ajad ja noorus. Varsti olen kui trulla (olengi tegelt juba). Kaalu on mul praegu juba 65-66 kilo kanti, mis on kontrolli alt igatahes juba väljunud. Ainevahetusele mõjus see eksperiment küll hästi, aga sellega ei pressi ma kuskile, kui keskkoht enamvähem juba kadunud on:(

Kes rõõmustab, kes kurvastab koos minuga, valik on teie:D

20 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ära nüüd enda vastu nii karm ka ole:) Minu meelest näed sa väga hea välja ja paksuks sind küll nimetada ei saa.

ShoppingQ ütles ...

Ma olen tagasihoidlikult õeldes juurde võtnud ja paitsab, et võtan veel, ilma mingi põhjuseta. Lihtsalt pekk vohab:(

Kaisa ütles ...

Jaanika, vat see sissekanne oli nüüd küll puhas huumor, eks? Arva ära kui palju on maailmas meievanuseid, kes võivad sinu kaalust ja väljanägemisest ainult unistada?

ShoppingQ ütles ...

Ei ole huumor, ausalt.Mul on tõsine mure! Ma kavatsen selle vastu võitlema hakata...

Anonüümne ütles ...

Tervisliku kehakaalu kalkulaator:
http://tap.nutridata.ee/60

Anonüümne ütles ...

65kg ja pikkus?

Anonüümne ütles ...

Huvitav, kas see, kes paneb iga kord igav postitustele, pani nüüd lõbus. :D

ShoppingQ ütles ...

Pikkust 170

ShoppingQ ütles ...

Selle järgi peaksin oma praegust kaalu säilitama. Raskeks läheb:(

ShoppingQ ütles ...

See oleks selle tiukri jaoks üsna lõbus küll:D

Anonüümne ütles ...

Siis kaal ju ok....alla 60 oleks liiga kondine

Anonüümne ütles ...

No vot, Sul sama mure, mis mul. Saan 42 ja kehakaal, mis on kogu aeg normis püsinud (loomuliult olen vaadanud, mida ja millal suhu midagi panna), aga viimased kuud on täiesti lootusetu, kaalu tahaks koos seal näidatava numbriga aknast välja visata. Teen trenni, söön minimaalselt - ei midagi! Ainus lohutus ongi vist see, et keskiga. Riietumisega on jah nii, et madala värvliga püksid seisvad nukralt riiulis ja alussärk on sõber number 1 juba paar aastat. Kõrged kontsad lähevad alla vaid pidulikel üritustel.

Lendav ütles ...

Ma ei tea, kas see lohutaks, aga olen 165 pikk ja 70 kilo. Ning ei nuta üldse. Isegi paks ei tundu endale. Keegi teine ei ole julgenud ka kobiseda, et midagi muuta oleks vaja. Aga pika säärega aluspükse kandsin juba kooliajal ja madala värvliga teksasid ei ole mu teismeline tütar nõus kandma ka surmaähvardusel. Nii et kõik on subjektiivne :)

Mulle tundub Su pikkuse ja kaalu suhe küll lausa ideaalne olevat!

ShoppingQ ütles ...

Võib ka olla talvekuude eripäera - äkki. Äkki läheb kevade poole paremaks...ise loodabn küll veel:D

ShoppingQ ütles ...

Teoreetiliselt võib ideaalne olla, aga tegelikult annavad kaks lisakilo ikka väga tunda. Riided jäävad napiks.

Anonüümne ütles ...

Ma lihtsalt mainin, et pikkuse ja kaalu ei ütle figuuri kohta mõnikord mitte midagi. Ma olen KMI järgi alakaaluline, aga tegelikkuses voldiline, katsudes (liiga) pehme ja võdisev. Mul oli keskkoht ilusti näha, kui ma paar kilo vähem kaalusin, nüüd olen nagu ümarate nurkadega ristkülik ja virisen samuti. Ja riided, oh need riided, mis selga ei mahu. Alla võtmine tuleb odavam kui terve garderoobi välja vahetamine...

Anonüümne ütles ...

pikkuse ja kaalu suhe*, vabandust :D

Anonüümne ütles ...

Mis iga see on siis? Lihtsalt et teada, mida keegi arvab, et millal algab õigus öelda, et seoses ealiste muutustega võtan juurde :)

ShoppingQ ütles ...

Ma arvan, et see on igal naisel individuaalne ja võib-olla ainult ülemineku iga. Kui selle üle elab, läheb kaal jälle normi. See on minu arvamus ja eks tuleb ikka edasi vaeva ka näha kaalu nimel, mitte niisama minna lasta. Liigutada on vaja, tervislikult toituda ja positiivselt mõelda:)

Unknown ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.