Küsimused mulle

18. veebruar 2015

Esimene shoping Aliexpressist

Olen minagi nüüd oma esimesed ostud kuulsast Aliexpressist ära teinud. Olen täna lastega kodune. Meena ja Stig lasteaeda ei läinud, sest ninad ei tunne neil ennast hästi. Ühel tilgub, teisel nahiseb. Nüüd nagu pole enam hullu midagi, aga nad võivad ju päeva kodus ka olla. Homme jälle. Üldsegi ma arvan, et see ninanahin on hoopis sellest, et kodus on meil ahjuküte, lasteaias keskküte ja laste ninad on õhu suhtes tundlikud ja sellest ka sellised nahinad:)

Ja et mul momendil on natukene raha kulutamiseks, siis mõtlesin, et teeks mõned ostud, vajalikud. See mööda poode otsimine pole ka midagi asi ja Aliexpressis on natuke soodsam ka oste teha. Niikuinii enamus kaubanduses on Hiina kaup, nii et vahet pole. Ooteaeg on muidugi pikk, aga ega meil ei põle ka, aega on. On vähemalt, mida oodata:D

Stigile on lasteaeda sandaale vaja. Otsisin välja ja võtsin kohe üsna esimesed. Nahast, eest kinnised, krõpskinnitusega ja tunduvad kerged. Ideaalsed lasteaia jaoks. Hinnaks 12.81 EUR-i. Sellised, tumepruunid.






Meenale tellisin  Tutu seeliku ära lõpuks. Hinnaks 13.25 EUR-i ja ühe pikavarrukaga pluusi lasteaia jaoks hinnaga 5.06 EUR-i.



Jääb nüüd ainult üle loota, et asjad ka õige suurusega said ja kohale ka tulevad!

2 kommentaari:

Leelo ütles ...

Ootan huviga millised need sandaalid päriselt välja näevad. Mul on enda pojale ka uusi sandaale vaja, aga seni pole julgenud neid Ali´st tellida. Aga igasugu muud nänni olen sealt küll tellinud. Osad vastavad kenasti piltidele, kirjeldustele, suurustele ja osad on ikka nii mööda, kui veel saab.

ShoppingQ ütles ...

Eks ootame siis koos. Ise olen ka põnevil:)