Küsimused mulle

13. veebruar 2015

Lisaks vastlakuklitele


Jagan teiega meie pere lemmikuteks saanud kuklite retsepti. Ega siin mingit retsepti ei olegi. Poest on ostetud valmis jahusegu, millele tuleb lisada vett, kuivpärmi ja mina lisan omal algatusel veel ka soola ja erinevaid seemneid.

Tegu on Veski Mati "Mitmevilja jahuseguga". Meie Konsumis on 1,5 kilose paki hinnaks 2.20. Ei tasu nüüd kohe poodi tormata, ma ostsin eile viimase paki ära:D Ja kui ma seda sama asja otsisin Viljandist Männimäe Selverist, siis mida ei olnud, oli seesamune jahu. Ja valget tatrajahu ka ei olnud. Olin pettunud ausalt õeldes. Meie Konsumis on isegi mitmekesisem valik, kui Viljandis:(

Kukleid teen alati poolest pakist jahust korraga ehk siis 750 g jahu, pakk Veski Mati kuivpärmi, seemneleivasegu (kõrvitsaseemned, päevalilleseemned, seesamiseemned, linaseemned) silma järgi. Mida rohkem, seda parem:) Segan kuivad asjad läbi ja lisan 4,5 dl ( 450 ml) leiget vett. Sõtkun taignaks ja panen sooja kohta kerkima.

Valmis seemnesegu poes ca. 70 eurosenti


4,5 dl leiget vett = 450 ml leige veega




Valmis segatud tainas

Kerkinud tainas
Kui tainas on parasjagu kerkinud, teen märja käe abil paraja suurusega kuklid, mis võiksid võimalikult ümarad olla. Vormitud kuklitel lasen pannil natukene aega kerkida, määrin pealt munaga ja lähevad ahju. Kuumus ja aeg on kõik silma järgi.. Välja tuleb sellest taigna kogusest ca. 14 - 18 kuklit, oleneb, kui suured või väikesed need on.





Olen nüüd kokku kolm korda neid kukleid teinud ja lastelt on tulnud ainult kiidusõnad - söövad kõik, isegi Meena. Miks mitte teha neid samu kukleid vastlapäeval lisaks vahukoorekuklitele. Lastel hea nosida:)

Head katsetamist!

3 kommentaari:

E-poe tegemine ütles ...

Väga head näevad välja küll.

Anonüümne ütles ...

Ma imetlen Sinu põhjalikkust ja tegutsemisvõimet!
Kõik söögid, mida teed ja blogis esitled, on nii samm-sammult lahti selgitatud (pildistatud), et iga kord tekib endalgi isu haarata panni ja põlle järele.
No ja need kuklid - võib öelda, et ma isegi tunnen nende lõhna!

Unknown ütles ...

oi oi kui head
aitähh