Küsimused mulle

24. veebruar 2015

Post Saksamaalt

Meena sai meil siin eilse päeva sees issilt järjekordse paki (õige tihti hakkab pakke saatma:D) Tegelt oli asi nii, et kui ma tahtsin lihtsalt Meena issi aadressi kasutada, et eBayst sinna Meenale lahe hambatoos tellida, siis oskamatusest mitte kuulata, mida ma soovisin, tellis issi Meenale kohe omal algatusel Lillifeega puidust hambatoosi. Seda kuuldes oli Meena muidugi natukene pettunud. Tema oleks minu valikuga rohkem rahul olnud. Aga kui tegu tehtud, las siis olla. Hambaid saab ju sellleski hoiustada.


Nüüd oli ta selle kätte saanud ja saatis Meenale edasi. Loomulikult ei lugenud see, et ma ütlesin, et nii kiire nüüd ka ei ole. Hambad ju Meenal päris kinni alles. Vahetuma ei hakka seal niipea midagi. Aega oleks olnud.

Pakki oli pandud palju muudki, hambatoos oli pisiasi seal. Jälle palju magusat, mis mind ikka ilgelt vihale ajab. Ja eks Meena issi ka teab seda. Niipalju ta mind tunneb. Ma vahel arvan, et minu vihastamiseks ta neid magusa pakke saadabki. Ma ei kannata, kui Meena arvab, et need on tema maiustused ja siis kõike teised kiunuvad ja nuiavad oma osa. Kõige hullem on Stig. Ega ma eriti nõus ei ole sellega, kui ta peode (pihude?) viisi šokolaadi sisse ajab endale. Ja ega Meenale see ka eriti kasulik ei ole. Õnn on, kui ma vahest õigel ajal jaole saan ja osa maiustusi ära jõuan peita, et siis ķülapeale viia jupi kaupa. Jõulude aeg said küla lapsed suurema osa maiustusi, panin teiste maiustuste sekka ja ära nad söödi.

Siis oli veel pakis saksakeelseid lasteraamatuid, mis Meenal veel maha jäänud oli, pliiatseid ja hobune. Issi aga oli juba vist unustanud, et Meenal juba üks selline sama hobune on olemas. Jääb seega kinkimiseks. Selline vahva issi Meenal:D

Mul on tegelikult pisikene plaan peas, et kui me nüüd Saksamaale reisime, et ma äkki küsiks ööbimisvõimalust siiski Meena issi juures. Hoiaksime hulga raha kokku ja paar ööd kannataksime nii meie ära kui ka võõrustaja - äkki:D Ma luban laamendama mitte hakata ja juhtmeid ka ei puutu:) Aga see on ainult üks tagasihoidlik plaan. Saaks ju lapsed ka issiga ajaliselt rohkem koos olla ja äkki saame isega ilma kahe pisemata mõne väljasõidu teha. Ou, unistada on ikka hea:)



1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Peotäite või pihutäite viisi. Või pihkude viisi, aga see on natuke nagu imelik keelend.

Tubli ema oled, et vaatamata "issi" ja Sinu suhte ilmsele keerulisusele püüad ikka laste kontakti isaga säilitada.