Küsimused mulle

13. aprill 2015

Ma olen sõnatu


Sain äsja kõne seoses oma remonti viidud telefoniga. Ja ma lihtsalt ahmin õhku ja ei suuda uskuda, mida ma kuulsin. Selline tunne on, et sõidetakse ikka tavainimestest lihtsalt üle ja lootes, et ostad uue telefoni garantiiga, on vaid lollidele. Nagu mina.



Ok, läks ekraan puruks ca. eelmise aasta mais. Garantii alla ei kuulunud. Selge see, saan aru. Ise pillasin maha ja maksin selle eest. Nüüd siis kuid hiljem on telefonil pilt eest läinud ja õeldakse, et kukkumisega lõppes ka garantii. Väga kaval. Siiani kõik ju funktsioneeris, kuni nüüd selgu, et emaplaadi vahetus, kui soovin veel oma telefoni. Ja nüüd kuulake tähelepanelikult...150 eurot maksaks see lõbu. Ja garantiist võin suu puhtaks pühkida. Omast taskust pean maksma. Aga sel pole ju mõtet. Telefon pole enam väärtki sellist remonti. No ajab vihale. Selline tunne on, et hakka või garantii vastu protesteerima. Aga kuidas? Keeldun uue telefoniga garantiid kaasa võtmast? :D Hea nali!

Hüvasti mu armas telefon. Kõige hullem, et nüüd on vaja uus muretseda. Mulle ei meeldi selliseid äkilisi ja ootamatuid otsuseid langetada:(

Help!!!!!

7 kommentaari:

Kaisa ütles ...

Paraku on see jah kapitalistlikus ühiskonnas nii, et kõik on suunatud tarbimisele. Taaskasutus ja remont ei soodusta tootmist, sestap ongi enamasti vana asja parandamine kallim kui uue ostmine. Kahjuks.
Garantii on tootja vastutus vigaselt toodetud seadme eest. Mehhaaniline vigastus võib aga põhjustada vea, mille eest tootja ei saa vastutada. Isegi kui see viga ei ilmne kohe pärast kukkumist. Ma arvan, et rahulikult mõteldes saad sellest aru ka :)
Mulle isiklikult ka ei meeldi sellised ootamatused. Midagi soetades eeldan, et ta teenib mind truult aastaid. Nii näiteks naeris tootja esindaja mu välja, kui käisin seal näitamas, kuudas mu iPad ootamatult ise kõveraks läks. Olin ikka tükk aega endast väljas, kuidas saab nii juhtuda? Aga õnneks töötab kenasti edasi, lihtsalt on nüüd sellise välise puudega.

ShoppingQ ütles ...

Eks ma saan aru ikka, aga esimene reageering on ikka, et ülekohus:D No nii kahju on kohe telefonist:(
Välise puudega iPad - väga lahe, ikkagi ainulaadne omasuguste seas:)

Anonüümne ütles ...

No vähemasti võid Sa mõelda ikka niimoodi, et telefoni vigastus tekkis mahakukkumise tagajärjel. Mul polnud isegi sellist lohutust mitte. Mul käis telefon garantiiremondis kaks korda järjest, sest akulaadija pesa nöökis. Kui telefon teist korda tagasi tuli, siis minu laps vaatas sisse ja ütles, et siin on mingid kruvid puudu. Mina ei pööranud sellele tähelepanu. Kuu aega hiljem hakkas jälle nöökima. Viisin uuesti garantiisse ja siis tuli tagasi teatega, et mina olen ise telefoni lahti võtnud, kruvid ära kaotanud ja telefoni mehhaaniliselt vigastanud, mistõttu garantii on lõppenud. Ja mul ei olnud mitte millegagi tõestada, et ma sain telefoni eelmisest garantiiremondist sellisena tagasi. Oleks see olnud lapse telefon, siis ilmselt oleksin arvanud ka, et poiss ise midagi susinud on, aga kuna tegu on minu enda telefoniga, siis... No vabandage väga - üleneljakümnene tehnikavõõras mutt ju ei kougi ise nutikat lahti ja ei ürita koduste vahenditega seda ise parandada. Ma olin nii vihane, et elus esimest korda sõimasin klienditeenindaja põhjalikult läbi. Ja maksin ma veel selle eest, et Elisa selle omalõhutud telefoni uuesti lahti võttis ja tagasi saatis, mingi 8 eurot sentidega. Kogu selle asja mõte on selles, et saades telefoni garantiiremondist tagasi, tuleb ilmselt kohapeal ja teenindaja juuresolekul telefoni seisukord üles fotografeerida ja allkirjaga kinnitus võtta, et telefon just sellises seisukorras tagasi jõudis. Vot selline kogemus toreda firmaga Elisa.

Anonüümne ütles ...

Üks lahendus on koduse vara kindlustus. Kuumaks ei ole suur, aga katab ära, kui telefon katki läheb, või muu kodune elektroonika.

ShoppingQ ütles ...

See on tõesti üks hea variant ja selline asi oli Saksamaal ka täitsa olemas.

ShoppingQ ütles ...

Selline asi võib ikka viha küll teha, kujutan ette.

Unknown ütles ...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.