Küsimused mulle

19. august 2015

Oli tore, aga...

...nüüd aitab. Püsilakist on jutt. No ma olen ikka selline räpakoll, et isegi püsilakk ei päästa mu käsi ja geelküüned on big no. 

Viimasel korral, kui lasin värske laki peale kanda, oli juba teisel päeval lakist kild väljas. Ja nii järkjärgult, päev 8- päevalt, kuni täitsa häbi oli juba ringi kõndida. Kes mind koorunud lakiga nägid, katsuge aru saada, maanaine siiski ja ei saa iga koorumisega kohe tehniku juurde sõita.

Suur oli minu imestus, kui sõbranna rääkis, et temal on geelküüned olnud 12 aastat...12 aastat!? Jumal küll, kui pikka aega. Nüüd lasi temagi need eemaldada, et küüntele puhkust anda. Tore, kui peale 12 aastat puhkust antakse:)

Täna lõpetasin selle jama ära ja lasin laki eemaldada ja uut enam peale ei lasknud panna. Laki eemaldamine läks maksma 5€. Oli tore kogemus ja ma ei ütle ühtki halba sõna, aga mulle ei ole see lahenduseks. Prouadele vast sobib, kes kodus midagi peale arvutiklahvide klõbistamise tegema ei pea. Vot nii:D


Üks tõsisem käik oli ka, kui pelgalt küünetehnik. Kui ma viimati doonoriks püüdsin jälle käia (2 nädalat tagasi), siis selgus, et minu hemoglobiin on veel vaid 107. Nii madal pole see veel enne olnud (väljaarvatud raseduse aeg, 89). Loomulikult saadeti mind jälle ära.

Täna võtsin kätte ja käisin perearsti juures. Kurtsin oma mured ära ja minu imestuseks tehakse mulle põhjalik kontroll. Tavaliselt peab nuruma igasugu analüüse. Täna mõõdeti vererõhku, kuulati eest ja tagant, kontrolliti kilpnääret. Lisaks veel igavene posu analüüse, sonograaf, röntgen.

Perearst on vist negatiivsest tagasisidest päris ära hirmutatud. Niivõrd palju ja erinevaid jutte liigub igasiguste juhtumite kohta, et ei saa enam nii lihtsalt üle lasta. Või on siis "hapukurgihooaeg" ja rohkem aega patsientidega tegeleda. No on mis on, mina saan igatahes reedel jälle linna minna, et söömata-joomata oma analüüsid ära anda.

Kui juba jälle linna sõit on, siis tegin Metele ka pisikese üllatuse. Panin talle juuksuris aja kinni. Ta pole veel elu sees juuksurit külastanud. Ikka olen mina ta juukseotsi tasandanud või siis vanaema ja seda ka vaid loetud korrad. Tal on juuksed päris hirmsad. Saab salongis nii pesu kui lõikuse. Las see olla talle siis koolialguse kink. Loodetavasti ta jooksu ei pista, kui üllatuse talle avalikuks teen reedel:D

8 kommentaari:

Tr ütles ...

Mina ka ei oska ei geelküüsi ega ka geellakki kanda. Ei meeldi noh, ma ei salli kui hakkab välja kasvama või kuskilt veidi lahti tulema jne.
Olen ise viimaselajal kasutanud Avon Gel finisk tavalist küünelakki, Nude tooni ehk siis küünega sama värvi. Püsib hästi peal aga samas ei ole karjuvalt kole kui kooruma hakkab jne.

Epp ütles ...

Minul kogemus geellakkidega selline, et iga lakk minul peal ei püsi. Selline lakk millel on sädelus sees see püsib hästi. Mõni püsis isegi nii hästi, et terve kuu püsis peal ja ei mingit kulumise märki. Aga oli ka neid juhuseid kus sai hoolduses käidud, siis järgmine päev kummikindaid kantud ja õhtuks oli lakk maas. Nii ma siis kandsin selliseid lakke mida ma olin kindlalt ära katsetanud, et töötab :D Noh mu jutt oli siis rohkem selleks, et kui tulevikus veel proovida tahad siis on ehk mõni idee ;)

ShoppingQ ütles ...

Väga huvitav, kunagi vast proovin ka seda Avoni lakki. Aitäh soovitamast!

ShoppingQ ütles ...

Mul seisis ka esimene lakki paremini, kui teine. Ka sädelust prooviti. Aga käisin alati ühes ja samas kohas oma küüsi lakkimas. Äkki oleks pidanud proovima ka teisi kohti teiste lakkidega.

Patsient X ütles ...

Kohe pärast esimest korda gel-laki tegemist vaatasin, et mis see siis ise kodus teha pole? Küsisin tegija käest kõik asjad järele, tellisin materjalid ja nüüd teen ise juba aastaid. Ehk et kui tuleb killuke välja või mõni muu mure - teen ise :) Maha võtmine on üks igavene ... (pane siia ise mõni koledam sõna), aga viilin nii kuis jaksan. Aega läheb palju, aga vähemalt on siis vahepeal u 10 päeva hea olla. Vahest käin ka tegija juures, kui ikka ise üldse ei viitsi.
Odavalt saab lampi, lakke jms siit: http://www.nded.com/
Võib-olla kellelegi abiks.

Anonüümne ütles ...

Mina kasutan depend geellakke ja samuti teen kodus ise, lihtne ja kiire ;). . Ok, esimene väljaminek on suurem tõesti kuid lakki ja muud kraami jätkub ikka pikemaks. Kogu kupatuse soeatasin siit: http://www.signela.ee Ja mul ka püsivad glitterlakid paremini peal. P.S Ma alati imestan, et kuidas inimesed viitsivad küünte pärast salongis istumas käia :D.

Patsient X ütles ...

Muuseas, ostsin ka just Dependi lakid ja need püsivad jube hästi peal. Isegi nii hästi, et maha ma mingi väega ei saa :D Head väikesed pudelid, ei maksa palju ja Maximast saab.

Paula ütles ...

Kuue aastasel hakkavad kasvama tagapurihambad, mis on juba jäävhambad. Piimahammastest on väikese lapse suus ainult eespurihambad. Tarkusehammastega läheb veel aega :)