Küsimused mulle

14. september 2015

Minu eesmärk

Et ennast natukene motiveerida ja lubadusi andes neid ka täidaksin, tegin pisikese kaalumise ja mõned pildid, et oleks võrdlusmaterjali hiljem ja tulemusi saaks ka silmaga näha (kui on tulemusi  muidugi).

Mida ma siis saavutada soovin? Üldiselt tunnen ma ennast oma kehas hästi. Eriti peale seda, kui ma number suuremad teksad välja otsisin. Tunne oli kohe ülev ja kerge. On ainult mõned probleemsed kohad, mis võiks natukene ennast tagasi tõmmata.

Esiteks puusad ehk sangad. Sinna on juba parajad singid tekkinud ja eks kõik see kaal, mis mul juurde on kogunenud on sinna ka läinud (ca.64 pealt 67 peale). Pikkus on mul 170.

NB!
Erinevalt Ailist, on mul ikka natukene tissi ka tänu kõrgemale kaalule ja tema eeskujul panin sokid ka jalga, et mitte väga alasti olla. 

Teine koht on kõht. On rasvaseks läinud. Ja pole midagi imestada ka. Saab ikka üsna ohtralt ja valimatule igasugu saasta ja maiustusi lastega võidu söödud. Täiesti lubamatu tegelikult minu eas. Võtan käsile. Luban. Lastele ka ei osta midagi.

Kolmadaks tahaksin kogu selle kammajaaga, et minu rahakott pakseneks ja ma saaksin mõne oma unistuse täita.

Lihtne!



1, 2, 3...start!

11 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ei oska öelda muud kui VAU!!!!5 lapse ema ja nii ilusa kehaga!!

ShoppingQ ütles ...

Aga kõht on ikka täitsa pekkis ka sellepärast. Aga pole viga. Kui vaeva näha, võib ime sündida....ei, mitte kuues laps:D

Jane Almers ütles ...

Kui ma vaatan hetkel sinu keha ja enda, siis mul täpselt samasugused reied, sangad ja kõht ka :D Kaal ja pikkus ka peaaegu sama. :)

ShoppingQ ütles ...

Saimegi su kaalu teada, mida sa nii kiivalt varjasid:D
Aga edu, hea võrrelda ennast siis sinuga!

Jane Almers ütles ...

Ei saanud midagi :D Ma ütlesin, et peaaegu sama, aga nüüd kahe päevaga juba korralikult toitudes 700g vähemaks läinud kaalunumber :D

Britt ütles ...

Tõesti väga kena keha! :) Kui ei teaks, ei oskaks tõesti pakkuda, et viis last ilmale oled toonud. Nii et super!

ShoppingQ ütles ...

Aitäh Britt, aga võiks siiski parem olla...natukenegi.

Maris ütles ...

Oeh, ma trükkisin suure surmaga telefoniga pika kommentaari ja siis pani see ajama.. Aga panen siis uuesti kirja oma mõtted.

Laste jaoks on vist täielikuks "needuseks" need emade katsed oma toidulauda paremaks muuta, sest koheselt mõjutab see ka nende oma (mis tähendab, et ka nemad peavad oma kommidest ja muust magusast loobuma) :D Aga siinkohal sobib öelda vist seda lauset, et "suurena sa veel tänad mind selle eest" :D

Aga keha on sul 5+ ikka. Mul tegi esimene laps kõhuga nii 1:0, et sinu kõht on väga viis ikka minu kõhu kõrval (jätame nüüd selle kõrvale, et minu "ujumisrõngas" on mitmeid kordi suurem :D)

jane ütles ...

Tegelikult ju super keha. Lapsed hoiavadki meid vormis ehk ss pidevas tegevuses. Mina, kui 4 lapse ema tean, et üleliigset kaalu lihtsalt ei saagi tulla, vahest mõni kg sinna-tänna.

ShoppingQ ütles ...

Aitäh Maris kiidulaulu eest. Selleks ma ju selle teema siia tegingi:)
No minu lastele meeldivad kõik toidud, mis ma teen, olgu nad siis kasvõi puhtalt köögiviljadest.
Aga eks näksimise puudumine teeb igaühe närviliseks:)

ShoppingQ ütles ...

See on see, kui lastel kõik ette taha ära tehakse - see meid vormis hoiab tõesti:)