Küsimused mulle

29. september 2015

Vale Raffaellod

Ajendatult eilsest Terevisioonist (28.09.15), kus igal hommikul üks toidublogija näitab ja teeb oma blogi kõige populaarsemat toitu, sain ma veel ühe idee, mida lastele Mihklilaadale kaasa teha. Eile tutvustas oma retsepti toidublogija Mari - Liis Iloveer, kes näitas, kuidas teha vale Raffaellosid.

Poest oli vaja tuua mandleid, kondentspiima, toorjuustu, kookoshelbeid. Vahvlid ma unustasin, aga kasutasin vahvlipuru asendajana purustatud maisipulki ja mure oli murtud. Koduekstrast ostsin pisikesi pabervorme, mis olid üliodavad.



Retsepti juurde.

Vaja läheb

200 g võid
purk kondentspiima
200 g kookoshelbeid + 200 g veeretamiseks
200 g toorjuustu
2 spl mett
Suur peotäis maitsetuid maisipulki või 4 vaniljevahvlit
100 g mandleid (rösti 5 min kuumal pannil ja jahuta, siis on mandlid krõmpsumad)

Pane või kastruliga pliidile sulama, lisa kondentspiim. Sulata mass ühtlaseks. Lisa kookoshelbed ja lase mass minutiks keema. Võta pliidilt ja lase segul jahtuda. Vahepeal sega toorjuust meega ühtlaseks massiks.

Purusta vahvlid või maisipulgad. Sega toorjuust ja puru kondentspiima-või seguga.

Saadud segu pane külmkappi tahenema. Hiljem veereta kummikinnaste abil pisikesed pallikesed, kuhu pista sisse mandel ja veereta kookoshelvestes. Mina panin iga veeretatud "raffaello" kohe oma pesakesse ja kandikule ja külma. Seal seisavad nad väidetavalt nädala jagu, kui keegi enne nahka ei pane.

Raffaellode tegemine oli nii kaasatõmbav tegevus, et kõik minu lapsed tahtsid ka kaasa lüüa. Isegi Sten tõmbas ilma käskimata kummikindad kätte ja veeretas mõned kommid. Meena oli kohe ametis ja veeretas päris arvestatava koguse komme. Ja kui ma tema tehtud komme mekkisin, siis avastasin, et tema mandleid eriti sisse panna ei tahtnud. Pidin mitu kommi enne ära sööma, kui sain ka mandliga kommi:D

Aga maitsevad tõesti nagu päris ja lastega koostegemiseks väga mõnus tegevus. Ei midagi keerulist.




Soovin head katsetamist!

2 kommentaari:

Kris ütles ...

Mm, teen kaa! Nii lahe retsept. Oi, ma kujutan ette kuidas me neid juba õgime :P

Ann ütles ...

Kindlasti teen ka, ahvatlevad. Kuid miks peab toidu juures kasutama väljendei, kes kasutavad väljendeid nagu õgima, nämma, nomnom... jne. See häirib. Sry, et siin selle välja ütlesin, kuid eelmine kommentaar ....