Küsimused mulle

22. november 2015

DIY: Heegeldatud vaip


Tapeetimine seisab. Mind päästsid elektrimehed, tänu kellel mul lihtsalt ei olnud võimalik tapeetida. Kasutasin aega heegeldamiseks.

Trikoopaela ostsin Valmiera kaubamaja kangapoest. 800 +-100g pool YarnArt Maccheroni paela maksis 7.30€. Minu  vaimusilmas soovisin ma tegelikult hoopis teisi värve, aga mida polnud, seda polnud. Valisin sealse valiku seast välja endaarust parima värvide kombinatsiooni. Kui aus olla, siis mulle tegelikult sellist värvi vaip ei istu eriti. Aga õnneks on lapsed nõus selle vaiba omale võtma ja mina plaanin lähitulevikus hankida omale meelepärased toonid ja uue vaiba teha.

Aega võttis selle vaiba tegemine ca. kolm päeva ja paela kulus kolm pooli. Läbimõõduks mõõtsin 100 cm. Heegelnõel oli suurusega 9 mm. Idee Pinterestist (LINK).

Lapsed soovisid ka kaasa heelegldada, sest tõesti tundus see töö ahvatlev ja edasi läks väga jõudsalt. mõnus kiire projekt oli päevateki vahepeale.

Selline ta sai...











Vaip lokib natukene, aga see on tunnetuse küsimus. Esimene vasikas läheb ikka aia taha, teisega olen juba vilunum selle kasvatamise suhtes.

4 kommentaari:

Britt ütles ...

Väga hea hinnaga saadud trikoopael! Ma tegin ka hiljuti lastetuppa vaiba ja ostsin kolm tokki - kokku 40 eurot. Praegu on natukene valus lugeda mis hinnaga sa said :D

ShoppingQ ütles ...

Abakhanis maksis tokk midagi 13€ ja oli täpselt selliseid toone, mis mulle oleks sobinud. Aga tol hetkel mu käsi ei tõusnud, et sellise hinnaga osta. Sealne oli vähe jämedam ka. Aga ma arvan, et ma pean siiski sealt mingi aeg ostma. Vaja ju on:)

http://www.abakhan.ee/longad/long-sparkling.html

aiit ütles ...

Mina heegeldasin vaiba Türilt ostetud trikoopaelast (seal Grossi poe juures on üks pisike pood, kus müüakse materjali kaltsuvaipadeks). Läbimõõduks tuli ca 1,5 m ja hind kuskil 20 eurot.
Pilti ka: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201299178119523&set=a.1275154137011.32175.1774704037&type=3&theater

ShoppingQ ütles ...

Väga ilus vaip. Kõik on paigas...toon, muster ja põhiline, hind. Tahan ka seda paela sealt!:)