Küsimused mulle

24. november 2015

Küpsetame piparkooke

Magasime hommikul niikaua kui tahtsime. Maja oli meil külm ja kütmata, sest ma kategooriliselt keeldusin ise puid tuppa vedamast. Miks ma peaksin? Majas mitu täis meest ja mina nõrk naisterahvas vedagu puid või. Mulle aitab. Õhtu otsa lasin õhksoojuspumbal käia. Kui teleka eest minema kõndisin, panin pumba kinni. Magada oli jahedas päris hea.

Üldiselt on mul närvid päris läbi. Iga pisemgi asi ajab mu endast nii välja, et jube lausa. Elu on päris närviline. Miks, ma ei hakka üldse ette loetlemagi.

Midagi normaalset sai ka siiski tehtud. Nagu lubatud, küpsetasime piparkooke. Ja Meena käis Stigiga lumememme ka ehitamas väljas. Piparkoogi teo ajal magas Stig lõunaund. Tema ühines meiega hiljem. Praegu toimetab taignaga Mete. Saab ka oma isu täis vormida.

Piprkoogid said krõbedad nagu ma lootsin.


Hiinast tellitud vidin, mis Meenale väga meeldis




 



 

3 kommentaari:

Katrin ütles ...

Kas sa võiksid jagada linki, kust need tähtedega vormid tellisid? :)

ShoppingQ ütles ...

Palun väga...
http://www.aliexpress.com/item/subject/32370346686.html

Anonüümne ütles ...

Tuli ka tahtmine esimest korda elus ise tainas teha. Tunduvalt lihtsam on piparkooke tehes tainas otse küpsetuspaberile lahti rullida ning siis vaheribad ära võtta.