Küsimused mulle

17. jaanuar 2016

Mets

Nädalavahetus on möödunud meil töiselt. Oli ka tilk tõrva meepotis, mis mind öösel soojast voodist välja ajas, aga ju siis nii pidi olema. Sain auru välja lasta, natukene mõelda ja tõdeda, et sel teemal pole mul abi kuskilt loota. Pean oma tarkusega hakkama saama või siis leppima oma saatusega. Loodan siiski, et asjad loksuvad kunagi ise paika, enne kui ma enesevalitsust ei kaota.

Paar päeva on aga jälle nii hästi läinud, et kõik halb lihtsalt ununeb...kuni jägmise korrani.

Mille üle ma siis rõõmustan. Oma metsa üle. Käisin täna üht äppi (Metsaeraldised) metsas testimas, millega ma siis püüdsin metsa piiridest ülevaadet saada. Isa ja Jaskar tegelevad piiride sisse lõikamisega ja tänu sellele oli mul lihtne orienteeruda. Muidu oleks ma vast hätta jäänud. Äpiga sain lihtsalt kinnitust, et kõik on õige ja piirid on paigas ja sain natukene parema ülevaate ka oma valdustest. Ma polegi vist nii põhjalikku ringkäiku oma metsas veel teinud.

Tänu minu perele (vanemad, vennad, pojad) muutub mets iga päevaga aina ilusamaks. Eks seda tööd on üksjagu ja see ei lõppe kunagi ja eks seda on tehtud ka juba peaaegu üks aastakümme. Üks osa metsast näeb eriti piltilus välja, nagu park. Kõik rämps on välja võetud, et puud valgust saaksid ja jõudsamini kasvaksid. Õige pea on kogu metsale tiir peale tehtud ja kogu mets hakkab sama kena välja nägema. Mõtlesin isegi omale ühe terviseraja sissekõndimise peale. Mõnus hommikuti üks metsajooks teha:D




Peale igat tormi käib isa tiiru jälle vaatamas, kas puid on maha langenud. Kui on, koristatakse see kohe ära. Kord on majas.

Minu ülesanne sealjuures on hoolitseda, et töömeestele oleks toit õigeaegselt laual. Tavaliselt ma metsa ei jõua. Täna oli aga nii ilus ilm, et kiskus kohe pliidi äärest minema hiilima. Tegin oma söögid järjepeale, panin soojalt riidesse, võtsin tahvli ja läksin. Hiljem tegin veel ühe tiiru, aga seda juba koos Stigiga. Ta oli peale haigust üle pika aja värskes õhus ja pisikene jalutuskäik enne homset töönädalat tuli talle vaid kasuks. Homme kõik kooli - lasteaeda ja algab minu puhkus. Pea kuu aega oleme kodused olnud pisematega.

Kes meie metsaskäiku veel näinud ei ole, aga tahavad seda teha, siis seda saab teha siit.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Vanem poeg ei lase rahulikult magada?

ShoppingQ ütles ...

Süüdi on minu ärevushood ikka:)Nii palju hirmsaid asju juhtub maailmas ja ma lihtsalt mõtlen üle. Mul on liiga hea kujutlusvõime vist (kahjuks).

Miiu ütles ...

Näed! Oled ju positiivne blogija. Isegi, kui miski on väga halvasti, leiad sa üles millegi rõõmustava ja kirjutad sellest, selmet detailselt jaurata halvast. Ja mina, kes ma tigedaid vingublogisid ei salli, naudin sinu blogi lugemist alati. Nii et kindlasti ära vastanda ennast Marina postitusega! :)

Anonüümne ütles ...

Ma lugesin sinu kahte esimest lõiku nüüd uue pilguga. Ma tean mis see on. Abi??.. Ei, sellele on ravi. Ravima peab. Kirjutan seda sellepärest seda, et sa leiaksid ise laheduse või rahu. Ära lase sellel süveneda. Sa oled nii kaugele jõudnud ja sa ei saa nüüd katki minna. Jah ma tean mis sa mulle vastad, et see kõik on mõõdas ja tegelikult ei olegi midagi hullu ning tegelikult on kõik korras. Ja seda kuni järgmise korrani. Ära peta end.
Aga sul on hea kujutlusvõime, palun kujuta ikka ette siis häid asje ja häid lahendusi.