Küsimused mulle

10. veebruar 2016

Tõmban joone alla

Selleks korraks on vaipadega ühel pool. Kõik ostetud trikoopael sai läbi heegeldatud ja tulemus on siin...








Kõikidele vaipadele kulus kokku ca. 75€ eest materjali, väljaarvatud viimasele vaibale. Selle ma tegin esimesena ja selle nöör sai ostetud Valmierast (3 x 7.30€).

Nüüd on vaja laualina kallale asuda. Seal enam takistusi tulla ei tphiks, sest kõik vajalik lõpetamiseks on olemas, jaguks vaid aega.


Tegutsema!

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See viimane on jumala äge ��

kristi ütles ...

Väga mõnusad toonid, mulle meeldib :-)

Anonüümne ütles ...

Minu lemmik on esimene - see valge, aukudega :)

Anonüümne ütles ...

Väga ilusad!

Anneli T ütles ...

Nii lahedad! See ju kätele nii väsitav tegevus - olen vaid ühe teinud.