Küsimused mulle

9. märts 2016

"Pärl" teenindussfääris

Ma olen ikka aegajalt siin kirunud endist Eesti Posti, nüüdset Omnivat. Ikka sellepärast, et pakisaatmine on ülemõistuse kallis ja posti teel asjade müümine ei ole juba ammu mõtekas.

Täna oli mul jällegi uuemat laadi kogemus Omnivaga. Kuna postkontorite lahtioleku ajad on nii nagu nad on...ma ei teagi kuidas, aga mina sinna peale tööd ei jõua mitte kuidagi. Nuia siis ma mõtlen. Tavaliselt olen ma seal käinud ja alati oma asjad korda saanud. Sealsete teenindajatega olen ma rahul.

Täna pidin olude sunnil minema ühte Viljandi postkontori moodi asja. Ma ei teagi, kuidas neid asutusi nüüd nimetatakse. Polnud aega uurida ka. Igatahes lootsin ma, et saan probleemideta oma paki tagastada nagu ma seda juba varemalt ka korra Nuias teinud olen.

Panin oma paki letile, mis oli korrektselt internetist välja prinditud etiketi peale saanud ja andsin teada, millist teenust ma soovin. Teenindaja oli segaduses. Selgitasin, et olen täpselt nii ka varem pakki tagastanud ja ilma probleemideta. Paki tagastamine välismaale ja tasuta siis.

Ma saan aru, et oled võib-olla värskelt selle ameti peale hakanud ja kõiki nüansse ei tea. Arusaadav. Aga too teenindaja ei püüdnud ennast mitte kuidagi isegi aidata. Tavaliselt siis saab ju kuhugile helistada ja nõu küsida. Tema aga väitis, et tal pole sel kellaajal enam kuhugile helistada. Kell oli 16:50. Ma seisin ka nõutult ja küsisin, et mis siis saab. Ta soovitas mul sõita kesklinna postkontorisse, millega mina kohe kuidagi leppida ei saanud. Mul oli ju põhjus, miks ma selle koduteele jääva postipunkti valisin. Ei olnud minul aega ja tahtmist kuhugile seiklema minna tipptunnil.

Mingeid muid lahendusi mulle välja ei pakutud peale paki lihtsalt sinna jätmise ja äkki siis järgmisel päeval on võimalus see kuidagi ära vormistada. Aga ma ei saanud ju lihtsalt lahkuda ja pakki heauskselt ilma mingi märgi maha jätmata sinna jätta. Hakkasin siis ise pakkuma. Palusin sealse punkti telefoninumbrit, et saaksin järgmisel päeval uurida, kuidas asi lahenes. Teenindaja laiutas käsi. Et umbes kas ta peab oma isikliku numbri andma. Tundus, et seal siis ametlikku telefoni polnudki. Siis pakkusin oma numbrit, et nad helistaks, kui miski ei klapi või kui klapib, siis saaksid mulle teada anda. Suht nõme on lihtsalt küllaltki väärtuslik pakk maha jätta heauskselt, et äkki jõuab see õigesse kohta ilma mingi tõestusmaterjalita, et ma ta teele olen saatnud.

No tõesti. Kas see on normaalne. Milleks selline asutus, kui sealne töötaja ei oska oma tööd. Programm on ju ometi ees ja eestikeelne. Ta isegi ei üritanud olukorda lahendada.

Lõpuks surusin siis oma telefoninumbri ja tulin tulema, lootes, et inimene on aus ja paki tagastus saab vormistatud. Eks homme näis. Terve kojusõidu tee ei suutnud ma sellist suhtumist ära imestada. On ikka tegelased Omnivas. Lihtsalt ilu pärast pannakse inimene leti taha marke ja postkaarte müüma, keerulisema ülesande peale jookseb inimene lihtsalt kokku.

Mina aga ei heitnud meelt. Tegin kenasti oma lubatud 4,6 km ja muideks, homme on palgapäev:)



4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas palga suhtes saite nüüd rahuldavale kokkuleppele, et töölkäimine ikka tasub ära?

ShoppingQ ütles ...

Mulle nii väga mu töö ja töökoht üldse meeldivad, et palk on teisejärguline.

Maarja ütles ...

Nuias on esmaspäeviti postkontor 18ni lahti, teistel päevadel 15ni. Seniks, kuni ta meil siin veel üldse on..

ShoppingQ ütles ...

Väga hea teada.Vähemalt on tegu professionaalidega.