Küsimused mulle

25. jaanuar 2017

Psühholoogi juures:)

Jõulude ajal oli meil rahvast natukene rohkem, kui ainult oma pere ja sel puhul oli vaja köögilaud suuremaks teha. Panime vaheplaadid vahele ja ruumi oli kohe rohkem. Siis selgus aga kurb tõsiasi, et kõik laudlinad, mis mul on, on liiga napid sellise suure laua jaoks. Tuli leppida napi linaga, aga sealt maalt hakkasin ma mõtlema, kust või kuidas sobilik lina lauale muretseda.

Meena sünnipäevareisi ajal oli meil Metega vaba aeg ja kasutasime seda osaliselt H&M-i koduosakonnas sondeerimisele. Hästi mõnus pood. Seal ma siis avastasin sellise üsna minule mokkamööda laudlina, mis oli parajalt suur ja veel linane, aga hind 39,99 oli natukene krõbe, eriti ajal, kui raha laristamiseks ettenähtud polnud. Tegin südame kõvaks ja lina jäi minust poodi.

H&M laudlina 145x250, 100% linane 39,99 €
Varsti õige pea oli meie oma Nuia kaubamajas kogu kaup mõned päevad -25%. Mida küll osta, murdsin ma pead. Jalutasin poes ringi ja siis mul plahvatas. Ostaks õige sobiva jupi linast riiet ja teeks ise laudlina. Saigi ostetud tükk kangast mõõdus140 x 250 ja sealse allahindlusega läks see mulle maksma ca. 16 €. Oi kui hea meel mul oli oma leidlikkuse üle:)

Siis seisis see nuts mul kodus päris pikka aega, enne kui ma selgusele jõudsin, mida ja kuidas ma sellest linast valmis teen. Nii muuseas saigi ääred ära traageldatud ja jäi üle vaid sobiv heegelniit muretseda ja pits äärde teha. Niidi sain Viljandist ja täpselt sellise, mis ideaalselt linasega sobis. Kulus seda 1 tokk (500g), mille hinnaks oli ca. 3 €.

Ääred sain lihtsalt sirgeks niidi välja tõmbamisega


Niit sisaldab 40% linast

Igaks juhuks sai 2 tokki ostetud, sest mulle pole võõras tunne, kui materjal hakkab otsa saama ja töö jääb seisma. See on nõme tunne.

Pitsi muster sai otsitud Pinterestist.


Kõik vajalik olemas, saigi heegeldamisega pihta hakatud. Oli just puhkuse aeg ka ja nii mõnus oli õhtuti telekat kuulata ja "psühholoogi" juures istutuda. Mõnus rahustav tegevus.






Kui ma algul arvasin, et linane laudlina on väga effektne, kui ta on kortsus ja triikimata - nii õelda oma loomulikus olekus, siis täna ma võtsin kätte ja triikisin ta siiski ära. Lauale ma teda ei pane. Selleks peab ikka põhjust ka olema. Põhjus tuleb vast tuleval nädalal, kui Stig oma 4-ndat sünnipäeva peab ja tähelepanu - tähelepanu, köögimööbel jõuab ka meieni ja saab vast Stigi sünnipäevaks paika. Uskumatu:)


Kokkuvõtteks sain omale kordumatu lina vaid ca. 20 euro eest + tasuta psühholoogi juures istuda. Hea diil.



9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga ilus!

Anonüümne ütles ...

No oleks võinud ikka kõik küljed ära heegeldada ja enne ka lõigata vastaval lauale vastavasse suurusesse...kuidagi imelik , nagu kandilise laua oma..

Anonüümne ütles ...

Oleks... Kiita tuleb, väga hästi tehtud, ISE tehtud ja maitsekas. Tubli!

Triin ütles ...

Imekaunis! Kange käsitöö isu tuli nüüd peale:)

Anonüümne ütles ...

Tõesti väga ilusa!

ml ütles ...

Imekaunis lina! Tubli töö!
Mulle just meeldib, et vaid otsad on heegeldatud. Kui kõik neli külge oleks, siis ei oleks üldse nii efektne see pits seal ääres.

Anonüümne ütles ...

nagu kalts üle lauaääre..

Anonüümne ütles ...

Ilus on. Aga need inimesed, kes siin kaltsust jm räägivad, on vist väga õnnetud ja haiget saanud. Muud moodi ei oska seletada, mis paneb kellegi teisele nii halvasti ütlema.

Anonüümne ütles ...

Ilus! Ja mulle jäi ühelt pildilt silma diivanikate, kui ka see on su enda näputöö, siis mul ei ole lihtsalt sõnu:)