Küsimused mulle

8. juuni 2017

Teeks õige midagi - Sten

No nii. Sai Stenilegi väike test tehtud, et noh, sul on võimalus valida, mida sa teha tahad või kuhu minna. Kuigi nad on Metega ühe isa lapsed, on nad täiesti erinevad. Kasvatanud olen ma neid ikka ühtemoodi, koos nad ju kasvasidki.

Steni esimene reaktsioon oli, et ta ei saa üldse minu pakkumisest aru. Aru saadav, ega ma ennast eriti hästi ja selgelt väljendada ju ei oskagi. Minust saavad vähesed sotti.

Kui ta juba asjale pihta saama hakkas, siis ta ütles, et tema ei taha kuhugile minna. Tüüpiline Sten. Tema vajab aega. Ja seda ma talle andsin. Kiiret ju pole, suvi alles ees.

Õhtul, nüüd, hetk tagasi, tuli ta kõrge palavikuga mu toa ukse taha ja suutis oma üsna täbara olekuga lõpuks oma otsusest teada anda. Tema "lendab" meil hoopis madalamalt, kui Mete. Raadiuseks siis nii umbes 20 km meie kodust - Tündre järv. Et selle suve esimene suplus teha. Rõõm on minupoolne. See on üks ilus järv. Teeme ära - kohe, kui palavik langenud ja tervis korras.


Kommentaare ei ole: