Küsimused mulle

28. mai 2018

Hinnavõrdlus Eesti vs. Läti

Lugu siis selline, et meie murutraktori laadsele asjale oli vaja uut õhufiltrit. Selge see, et sellised ülesanded jäetakse minule. Jaskar viskas mulle 10 eurot ja jäi ootama:)Hiljemalt nädalalõpuks pidi olemas olema.

Mina käisin linnas kolmapäeval. Sõitsin ekstra Jämejala teele Viljandi Nurme OÜ-sse, kes Husqvarna edasimüüja on. Seal on igasugust aia-ja metsatehnikat. Lootsin sealt vajaliku jupi ka saada. Öeldi aga, et praegu neil sellist pole, tellivad nädala lõpuks. Mis mul üle jäi. Lahkusin tühjade kätega. Niipalju siis oli asjast tolku, et sain hinnainfot neilt. 12 eurot pidi see detail neil maksma. 10 mul oli. Loomulikult oleksin see 2 eurot oma rahakotist võtnud, aga mida sa võtad, kui juppi ei ole.

Reedel oli meil asja Ruhja toidu järgi. Ka seal on Husqvarna pood. Astusin sinna esmakordselt sisse. Juppi ei olnud ka neil. Ja käigu pealt, nagu mul kombeks, otsustasin, et sõidan Valmierasse. Stig ja Sten olid mul ka kaasas ja tundus, et neile see plaan meeldis. Kuigi Stenil olid mingid plaanid juba valmis mõeldud enda jaoks, aga neile lõi ta hea meelega käega, sest emmega on ju poole põnevam ringi kruiisida. Tal hakkasid silme ees donuts´id kohe terendama, kui ta Valmiera Maxima peale mõtles. Ma ei tea mis värk tal nende magusate plönnidega on, mina neid küll ei taha:D Ilusad on nad küll, selle kohta ei ütle ma ühtki halba sõna...


Mina jällegi plaanisin korraga Depost mõned lilletaimed amplitesse tuua ja Promost odavamat toidukraami tuua. Ja kui nüüd väga aus olla, siis olen ma mcDonald´si toidust ka natukene sõltuvusse sattunud. Valmieras on küll ainult Hessburger (vist ei ole McDonald´sit), aga ajab see ka asja ära. Minu lemmikuteks on saanud nuggets´id küüslaugu kastmega. Mäki omad on tunduvalt paremad, seda olen ma juba täheldanud. Ja Meenale ostan kaasa alati kaks juustuburgerit, mida ta tõesti sööb. See on ainukene asi, millest ta natukenegi lihalaadset asja saab. Imelik laps.

Nojah, toredad küll kõik me plaanid, aga esmatähtis oli siiski jupp. Loomulikult ma teadsin, kus Valmieras Husqvarna pood asub. Esimene peatus seal oligi. Hoov oli mututraktoreid täis, poodi sisse astudes oli laud kaetud - pirukad, vein...mingi pidu oli seal just äsja toimunud.

Panin oma kaasavõetud vana jupi letile ja ei mgit probleemi. Toodi tagaruumist kohe uus asemele. Maksis see jupp seal 8.40 (Viljandi Nurme OÜ-s 12 eurot). Sellest hinnavahest ma siia rääkima tulingi. Praegu on hooaeg ja tasub kõik vajalik aiatehnikale ikkagi Lätist tuua, kui korraga asja on.  Ma usun, et see hinnavahe on igal teisel asjal. Oska ainult otsida.





Mõned hinnanäited, kel huvi:

Donuts 55 g / 0,59
Selga küpsis, lahtine kg / 3,76
Frikadellid (külmutatud), 2 kg pakk / 4,19
Pelmeenid Ariols, 5 kg / 7,99
Brokoli (külmutatud), 1 kg  / 1,59
Sealiha sardell, kg  / 2,64
Pirni karamellkomm, kg / 3,19
Nätsukomm Toffix, kg / 3,49

Kommentaare ei ole: