Küsimused mulle

15. juuni 2018

Tagant gümnaasium, eest nagu muuseum

Teate mis, lugesin Manjana 50 sendisest kleidist. Päev aega oma toimetusi tehes ma mõtlesin sellele. Kui ma õhtul kogu päeva saasta maha pesin, siis mul plahvatas, et miks mitte ka natukene pidutseda ja rihma lõdvaks lasta. Olen oma parimas toitumuses, näen kena ümar välja, veeren ka blogijate peole kohale. Mis see siis mulle ära ei ole.

Mul on küll homseks plaanid tehtud, auto on täis lastis stardivalmis, et Kirbuturule minna, aga ma ses suhtes ei põeks. Pidu ju hakkab kell 19:00. Mul on piisavalt aega, et ennast kohale vedada. Ah et millal meigi, soengu ja pedikuüüri-maniküüri teen küsite?:D Ja kust outfiti selle lühikese ajaga sebin.

Sobrasin oma riidekapis ja midagi leidsin. Proovisoengu tegin ka. Sten sattus mulle köögis peale ja kohe küsima, kuhu minek. Küsisin siis otse, et kas olen nii ilus siis või:D Sten arvas, et jah. Silmad särasid tal lausa. Meenale ka meeldis. Seega riietusega oleks muretu. Täiesti 0 ring raha suhtes. Küüned viilin kirbuturul, kui aega saan.

Kui lapsed lõpuks välja pinnisid, mis plaan mul on, siis Meena arvas, et “5 last ja elu maal”, siis tema pidavat ka sinna alla kuuluma ja tahab ka kaasa. No mis mul selle vastu olla saab. Teeme ära.

Kes veel ühineda tahavad? 

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sa oled nii vahva ��☺ Tuleksin rõõmuga ja lööksin kampa kui vahemaa poleks nii suur.

ShoppingQ ütles ...

Kust kandist? No nii hästi umbes. Eesti ju nii väike, äkki annab organiseerida. Kambajõmmid kuluks ära küll, eriti lubadega:)

Anonüümne ütles ...

Stockholmist ☺ aga head seltskonda võin pakkuda juuli keskpaigas Tallinnas kui sinna kanti juhtute ☺

ShoppingQ ütles ...

Tead, kui aus olla, siis polegi teab mis ajast Tallinnasse saanud. Ma ei kujuta ette, kas ma seal ellu ka jään täna.

Anonüümne ütles ...

Heh �� sina tuled võitjana välja igast olukorrast! Tee täna eelproov ära, siis kuu pärast lihtsam ☺

Anonüümne ütles ...

Jaanika - su EBA kleit oli piltidel imeilus!