Küsimused mulle

30. jaanuar 2014

Halvad uudised

Nagu näha,piltidega mina hakkama ei saa.No ei lase pilte üles laadida,ei siia,buduaar.ee-sse,ega ka osta.ee-sse.Kindlasti veel paljudesse kohtadesse.Loodan,et kunagi saan ikka lahenduse sellele probleemile.
Ilust ja moest ma ei kirjuta,sellest ma midagi niikuinii ei tea. Ega siin metsas selliste teemadega eriti midagi peale ka hakata ei ole.Külm,alati kiire ja tööd on ka nõrkemiseni.Kodutööd,tööl õnneks käima veel ei pea,tänu Stigile,kes saab alles aastaseks.Või juba...aeg on kiiresti läinud.
Kuna täna oli aktuaalne teema uudistes kodakondsus,siis tekkis minulgi küsimus,milline on minu Saksamaal sündinud lapse kodakondsus.Seda hakkan lähiajal uurima.Sellega
võib paras segadus tulla.
Homme tõotab taas huvitav päev tulla.Nimelt võtsin vastu pakkumise üht meie pisikest sugulast lõbustada ja silma peal hoida...nii umbes pool päeva.Eks näis,kuidas ma kahe 1-aastasega hakkama saan.Esimene plaan nendega on hommikul vara taarat viima minna.Siis vaatame edasi :)
Tänaseks piisab,peab akusid laadima homseks.Eks ma nüüd siin ka rohkem räägin,sest pilte ju kahjuks laadida ei saa.Kurb...

Kommentaare ei ole: