Küsimused mulle

16. veebruar 2014

Nädalavahetus

Ma pole eriti vaimustatud nädalavahetustest.Siis on kõik nagu kaootiline ja uimane.Ei oska nagu kuskilt pihtagi hakata.Pool päeva kulub,enne kui liikuma saab.Eile lootsin kauem magada,aga ei tulnud sellestki midagi välja. Stig ajas juttu juba enne poolt seitset ja kui mina voodis külge keerasin ja tekk sahises,siis kilgatas ta kohe eriti lootusrikkalt.Kuidas ma siis sain edasi magada,pidin ta võrekast välja päästma ja kööki viima.Esimene asi raadio käima,Vikeraadio on minu lemmik.Seal on palju juttu ja see mind huvitab.Kohvivesi keema,Stigile juustusai alustuseks ja siis kõndis juba unisena Meena ka ringi.Uuris,kas lasteaeda minek ja keeras köögi diivanile edasi tukkuma.Pere keskmised olid vanaema juures ja tulid alles lõunaks.
Mina valmistan kohvi nii...otse termosesse.

Ilm oli nii vaikne ja kevadine,et otsustasin voodipesu ära pesta ja koristasin natuke magamistuba.Pesu sai aeda kuivama panna.See töö mulle meeldib.Õnneks korjasin veel enne õhtut pesu kokku ja tõin tuppa tahenema.Muidu oleks hommikul halb üllatus olnud,lumi oli ju maha sadanud.Laste rõõmuks. aga oli mõnus värske pesu lõhn pärast.

Lapsed vaatavad minu tegemisi.
Täna sain magada kauem,lapsed olid juba üleval ja manitsesid üksteist vaikselt olema,emme pidi magama.Sten oli kohvigi valmis teinud.Oli teinr kange ja selleks ajaks kui mina ärkasin,ka jahtunud juba.Keetsin kuuma vett juurde ja käis küll:)
Hommikusöögiks telliti mannaputru,mida meie peres tuleb ikka hulgi teha.
Nüüd aga oma askelduste juurde.Täna vaja veel suurem poiss bussile viia ja õhtul on saun!
Teilegi kena päeva jätku!
 

Kommentaare ei ole: