Küsimused mulle

17. märts 2014

Lootus,et operatsiooni ei olegi vaja


Tänasest päevast siis niipalju,et on üsna tõenäoline,et operatsiooni siiski Stigile vaja ei ole(nahaplastikat).Jumal tänatud!Sest kõik see nälgimine ja joomata oleks enne operatsiooni,verevõtmised,kanüülid ja narkoos...see on jube minu arust.Ja pärast kõik see taastumine.
Täna pandi haavale selline rohi,mis on pikema toimega ja homme sidumist ei ole,et haav rahu saaks.Ülehomme siis seotakse ja lubati ka lapsele vanni teha,et siis on näha lõplik olukord.Ise loodan,et reedeks saame äkki kodu.
Ega mul muidugi kiiret pole.Kodus pidi kõik kontrolli all olema ja poole rahulikum,kui mind kodus pole.Lapsed pidid sõnakuulelikumad olema ilma minuta.Üsna normaalsed ühesõnaga :DNeil on vaheaeg ka,nii et kooli-lasteaeda saatmist ka pole.
Mulle toodi täna arvuti ka haiglasse,elu poole ilusam kohe.Stigil käis täna suur venna ka külas ära,mis teda ikka väga rõõmustas.Nüüd on vist külastustega ühelpool.Katsume koduminekuni vastu pidada.
Eks minu pisipojaga

Kommentaare ei ole: