Küsimused mulle

7. aprill 2014

Energiat küll uueks nädalaks :)

Pakatan energiast ja teha oleks kohe palju. Võtangi praegu hoogu ja mõtlen kust otsast pihta hakata. Õnneks on vihmasadu ka järgi jäänud. Tahaks isegi näpud mullaseks teha, kinnastega muidugi. Olen praegu oma käte ja küüntega järjepeal. Kindlasti mitte kauaks, sest mul lähevad küüned lihtsalt vanaks ja siis pean nad jälle lühikeseks lõikama.
Plaanis on Stigile liivakast kokku panna. Liivakast on meil Saksamaalt kaasa toodud ja seal oli ühe suve kasutuses. Selline päikesevarjuga, 1,2 x1,2 m. Siis on vaja batuut üles panna, ka Saksamaalt kaasa toodud ja vist mingi kaks suve juba kasutuses olnud, kolmas hakkab siis jooksma. Loodetavasti tuleb varsti myToysist tellitud  kiik ka, siis saame ühe kena nurga aeda, kus lastel tore tegutseda. Ruumi peaks jätkuma.
Väike DEPO reis sai ka nädalavahetusel tehtud. Sain omale eelmisel korral silma jäänud istme. See on selline praktiline asi maanaisele. Esiteks saab sellel istuda mõni külaline, kui istekohti napib. Siis saab selle aeda marjapõõsa alla kaasa võtta, metsa minna, aiamaal ja peenarde ääres põlvede alla panna, kui tagurpidi keerata. Põhja all tal selline pehmendus. Istme sees veel laegas, hea tööriistu kaasas kanda või mobiili, võileibu :) Mida iganes. Kannatab see 90 kg. Igati lahe asi:)
Tegelikult Depos sai käidud tapeeti ostmas, isa ostis omale, mina pidin siis nõuandja olema. Ja arvatavasti olen tapeetija ka. Mainiti juba ära, et millal pihta hakkame. Sest kui mingit sorti puudu tuleb, saab Deposse järgi veel minna, niikaua kui jätkub.Pikka vahet jätta ei tohi, muidu läheb jamaks.
Käisin täna seinu ka üle vaatamas ja tundub, et sinna on ikka pahtlit ka vaja, üsna nutune seis on nende seintega seal isa juures.Tõotab suur ettevõtmine tulla...vuihh. Aga ei saa ära ka õelda, isa aitab mind alati.
Valmiera peal tegime paar kiiremat ringi ka, et vaadata, kuidas linn välja näeb. Palju on seal muutunud ja ilusamaks tehtud.Selline sild lahedate valgustitega jäi silma...Pimedas võib päris kena olla.

Laupäeval käis mu kallis sõbranne mind oma perega külastamas. Sõbranne veel kooliajast, Helme Kutsekeskkooli päevilt. Siiamaani suhtleme. Meil on kahepeale kokku 8 last.Esimesde kolm enamvähem ühe vanuseklassiga ja mul siis veel kaks pealekauba. Tema jättis kolme pealt järgi :) Tal on loomulikult kõrval ka tubli mees.Kui me tal viimati külas käisime, see oli vist jaanuaris äkki, siis ta puhastas parasjagu räimi. Minu lapsed muidugi sellist asja näinud ei olnud ja küll nad siis uudistasid ja uurisid. Meena oli eriti traumeeritud, sest tema kala ja liha üldse ei söö ja üleüldse nägi vist kala esimest korda nii lähedalt. Siis nad Stellaga ujutasid üht räime kraanikausis ja lootsid, et too ikka ujuma hakkaks. Tema jaoks oli see räimerookimine jube. Nüüd olen ma ise ka paar korda räimi puhastanud ja praadinud, enda isa algatusel. Tema ikka toob meile ja palub praadida. Ega meie peres keegi ei söö neid. Nad võivad head ja kasulikud olla, aga luid on seal ikka liiga palju ja liha liiga vähe. Mina eelistan lõhet.


Tegusat nädalat kõigile!

 

Kommentaare ei ole: