Küsimused mulle

27. mai 2014

Mavala Mavaderma Helps Speed Nail Growth küüneõli

Täna on vaatluse all Mavala Mavaderma Helps Speed Nail Growth küüneõli. Sain ma ta oma sugulasaelt ja ilublogi pidajalt Merjelt, kes kindlasti teab, mis on hea. Ja nii kui ma seda kingipakis nägin, oli mul ülihea meel. Kasutanud olen ma seda nüüdseks juba kuu aega ja päevas ikka mitu korda. Tegelikult kohe, kui sünnipäevalised lahkusid, motiveeris see küüneõli mind oma küüsi korda tegema. Ja nüüd olen ma seda ka regulaarselt teinud ja minu käte - küünte olukord on silmnähtavalt paranenud. Küüned on tugevad, küünejuured toidetud, kasvavad kiiresti, küüneplaat paistab terve välja ja läigib, küünenahad on niisutatud. Õlil on tagasihoidlik lõhn, mis ei häiri üldse. Kuna ma ise seda ei ostnud ja hinnast polnud aimugi,  siis netist vaadates on hinnaklass 8 -11 eurot, olenevalt siis poest/kohast.

Olen kasutanud erinevaid küüneõlisid varemgi, aga see on esimene õli, mida ma kohe tahan regulaarselt kasutada, mitte et seisab kuskil tolmu kogumas. Kulub teda ka imevähe. Minu ohtra kasutamise tulemusena paistab, et on veel pool pudelit vähemalt alles seda väärt kraami.. Nüüd olen hakanud ka varbaküüntel seda kasutama. Igatahes "aitäh"  väärt kingi eest. Igati marjaks ära kulunud.

Minu hinne 10 palli süsteemis sellele tootele on 10.

Kommentaare ei ole: