Küsimused mulle

27. mai 2014

Tänane "Kodutunne"

Pean ütlema, et ega ma telekat ei vaata. Aga kui Perekooli lahti lõin ja keegi mainis, et kohe hakkab saade Regiinast, kes Kodutunde abiga omale uue kodu sai, kargasin voodist välja ja sättisin ennast teleka ette. Väga kuum teema ikkagi ja olin asjaga varasemast kursis. Tahtsin ikka pilti ka näha ja kursis asjade käiguga olla. Muidu Perekooli vahendusel tekib asjast vale arusaam, sest niipalju, kui on inimesi, on ka erinevaid arvamusi.

Ma kadestan Regiina hambaid. Olid täiesti ideaalsed minu silmis. Jättis väga sümpaatse mulje ja FB-s ristitud Tapeedi-Regiinast oli asi väga kaugel. Kuigi tapeedi vist nägi saates ära, kui see nüüd oli see kuulus tapeet seal seinas.

Olen väga sarnase saatusega, mis Regiinalgi. Väikeste erinevustega. Mul on õnneks paar tüdrukut ka :) Oma kodu on mul, ema on mul tugivõrgustikuna olemas. Need on suured asjad. Õnneks on juhtunud nii, et abielumeestega pole mina kokku sattunud. Ka üsna suur pluss kogu selle jama juures, mis ma elus kokku keeranud olen. Nii et minul "Kodutundest" abi loota ei ole, kui Kredex peaks "EI" ütlema.

Loodetavasti oskab Regiina hinnata seda heategu ja hoiab oma uut kodu ja kujundab oma lastele turvalise kekkonna kasvamiseks. Mul on hea meel, et kõik ikkagi õnneliku lõpu leidis ja Mallukas võiks natukene mõtiskleda sel teemal sügavamalt. Kõigil ei ole nii häst, kui temal. Mõistmist!

Kommentaare ei ole: