Küsimused mulle

13. juuli 2014

Ma ei saa, ma kohe pean....

"Kuskil külaotsas"


...eraldi postituse selle kohta tegema. Loen mina oma postituse kommentaari meie küla elanikult ja ei jõua ära imestada, kuidas ikka tekivad arusaamatused.

Siinkohal copy ja paste koomilisema osa kohta kommentaarist...

Oo...ja siis selle kohta, et Lillis midagi ei tehta. Aga alati saab ju "Mallukaga" ühendust võtta ja teda aidata ja abistada ja suunata tegema asju, mis oleks paremad!

Ja kui kuskil külaotsas keegi räägib aiaaugust, siis teisele poole jõuab alati jutt aiast.

Tervitsutega,
Teine täiskasvanud inimene!


Erilise rõhu asetaks lausele "Ja kui kuskil külaotsas keegi räägib aiaaugust, siis teisele poole jõuab alati jutt aiast. "

Mina pidasin igatahes "Malluka" all silma tuntud staarblogijat Mariann Kaasikut ja tundub, et asi on alguse saanud sellest postitusest. Ükski täiskasvanud inimene ei hakka kohalikku kultuurimaja perenaist nimetama ju "Mallukaks", nagu nüüd välja tuleb :)) Niipalju austust peaks igal inimesel olema:D

Päeva parim nali igatahes. Järeldused võite ise teha.

Kommentaare ei ole: