Küsimused mulle

13. juuli 2014

Maire Aunaste kirbuturg

Sain ennast ka lõpuks nii kaugele, et võtsin kätte ja osalesin M. Aunaste algatatud kirbuturul. Sel korral Pärnus.

Hommik algas vara, kell viis olin üleval. Sõita ikkagi ju oma 100 km. Oli valida, kas sõita Tartusse, kus toimusid ka Hansapäevad ja kirbuturg. Rahvast oleks palju liikvel olnud. Aga Pärnu tundus kuidagi kodusem ja kant ka tuttavam.

Pärnus olin hommikul kell kaheksa ja minu suureks üllatuseks olid kõik kohad peaaegu juba hõivatud. Varane rahvas. Viljandis oli sel kella ajal alles rahulik ja sai kohta veel valida. Nojah, leidsin endale loomulikult ühe veere ja olin rahul saaduga. Kohanäitajaks oli üks proua helkurvestiga, kes hiljem korjas ka kohamaksu (5€).

Rahvast oli piisavalt, põhiliselt vanemad inimesed, palju soomlasi.Kel plaanis kunagi ise osaleda kirbuturgudel, siis infoks, et hommikul vara liigub ringi inimene, kes on huvitatud raamatutest ja mobiiltelefonidest. Käib ja uurib, kas on pakkuda. Mingi fanatt vist :D Tasub kaasa võtta, kui kodus sesimas sellist kraami.

 Müük ei edenenud summa. Siis aga hakkasid ka lastega pered liikuma ja ühtteist sai müüdud. Teenistus oli väiksem, kui Viljandi kirbukast, aga lõppkokkuvõttes võis rahule jääda. Kaupa jäi ikka tunduvalt vähemaks, mis ju eesmärgiks oligi.

Samas kõrval platsil hakkas pealelõunal ka Tivoli tööle ja rahvas vooris täpselt minu müügikohast mööda ja see oli minu jaoks väga soodne:)

Asjad olid jälle pakitud kella kolmeks. Minust jäi sinna veel hulga kauplejaid ja ostjad paistis ka veel olevat. Mina olin nälga suremas ja WC-sse oli ka juba vaja. Üksi käies pole ju võimalik oma kaupa lihtsalt seisma jätta ja minema kõndida. Kuigi kohe minu nina all oli saiakeste ja kohvimüügikoht, aga sinna ma ei jõudnudki lõppkokkuvõttes.

Sõitsin suure hurraaga Stefanisse ja pidin pettuma. Rahvast oli murdu ja järjekord tänava peale välja. Kuum päike lõõskas. Keerasin otsa ringi ja otsustasin Kaubamajaka uued söögikohad üle vaadata. Valituks osutus "Cafe Peccadelllo", sest seal oli olematu järjekord ja minul oli kiire, et süüa saada. Pingutasin natuke üle ja vaevu- vaevu suutsin oma tellitud toidud ära süüa. Tühja kõhuga ei maksa ikka sööma minna :D Koht oli mõnus, söök tuli kiiresti ja vaade kaubamaja peale oli ka hea.

Kallid Pärnus liikuvad naised, kas te kunstripsmetega üle ei hakka juba vähe pingutama või? :D Väike tähelepanek, lihtsalt hakkas nii teravalt silma igal pool.

Aga see-eest Rimis läks libedalt. Ägisedes panin midagi vägisi korvi, et kodus päris nälga ei jääks ja nii 10 euroga pääsesin:) Täis kõhuga tuleb toidupoodi minna!

Igati rahul olen oma päevaga. Ühe kogemuse võrra rikkam jälle.



Tivoli sissekäik

Kommentaare ei ole: