Küsimused mulle

26. oktoober 2014

Ital-Design

Nii, tänu ühele minu lugejale said minu kaks last omale jalanõud jalga, soojad. Jalas veel ei ole, aga tellimus on tehtud ja jään huviga ootama.

Tellimuse tegin lehelt www.ital-design.de, kus ma olin juba Saksamaa ajast kliendiks registreerunud. Tellimuse tegin küll esmakordselt.

Kuna leidsin ühe väga soodsa pakkumise, siis sai Mete omale kaks paari jalanõusid ja et 30 eurot täis saada, võtsin Stenile ka soojavoodriga jalanõud. Summa kolme paari jalanõude eest tuli natukene üle 30 euro ja sain sellega lisada oma sooduskoodi (10FREUDE14ID), millega sain  -10 EUR-i soodust. Eestisse saatmine on 9.90 EUR-i, seega postikulu säästsin:) Happy olen nüüd.

Tellitud kaup on siin. Pole paha ju? Aitäh vihje eest, Enely!








Metele,s 38/ 3.99 EUR



Stenile,s. 44 /17.99 EUR





Metele,s.38/ 8.99 EUR
 

1 kommentaar:

Enely ütles ...

Oi, kui tore on hommikul sellist postitust leida! Pole tänu väärt!