Küsimused mulle

13. oktoober 2014

Küpsetamise päev

Pärmitainas

Eile sai üks korralik kausi täis pärmitainast tehtud ja suurem küpstamine ette võetud. Laupäeval käisin Lätimaal ja ostsin erinevaid sorte saiakesi arvestusega, et igale saiake. Lõpuks tuli välja nii, et mina ei saanudki ühtki. Ega sest ei olegi midagi, parem ongi. Aga see andis selgelt märku sellest, et lapsed on näljased:D

Seepärast ka suurem küpsetamine, et lapsed oma isud saaks saiast ja magusast ükskord täis süüa. Ja kodus küpsetamine on igatepidi odavam, kui poest valmis saiade ostmine. Ja täna hommikuks on tulemus päris hea, palju on veel alles, nii et keegi ei tohiks küll kurta, et liiga vähe on.

Lateaiast-koolist tuli ka just äsja teade, et lapsed on vaja koju tagasi transportida, sest Nuias pidi veeavarii olema. Saavadki oma saiakeste hävitamist jätkata:)

Mul on teile ka üks nipp, kuidas küpsetisi hõrgutavamaks teha ja nii magusaks, et "süda läigib". Mina olen kasutama hakanud maitsestatud kondentspiima glasuuriks. Sulatan potikeses natukene võid, lisan purgisisu ja segan ühtlaseks, kuumutan. Ja ongi valmis! Lapsed igatahes kiidavad, minule on natuke liiga magus.

Maitsestatud kondentspiimad, Lätist, hinda alla 2 euro ühel purgil

Karamellimaitseline kondentspiim

Kakaomaitseline kondentspiim



 Head küpsetamist!

Kommentaare ei ole: