Küsimused mulle

11. detsember 2014

Jõulukingitustest

Raske teema sel aastal mul nende kinkidega. Lastel on küll kõigil enamjaolt omad soovid, aga mina neid niikuinii sel aastal täita ei suuda. Seega olen omakeskis mõelnud, et kuna neile kõigile on Saksmaalt saabunud pakis igale kink - isegi minule ja Stigile, mis on vägagi erakordne, siis mõtlesin, et äkki pakuks lastele hoopis mingi elamuse jõulude puhul. Seda nodi ja nänni on meil niigi küll ja eks pereringis saadakse ka mõned kingid, ilma ei tohiks keegi jääda.

Seega mõtlesingi, et teeks lastega hoopis midagi koos - läheks kuhugile, vaataks midagi, sööks väljas ühiselt. Mida iganes. Ja hea, kui saaks seda teha ilma suurema etteplaanitsemata. Ei jõua mina muidu ära vastata, millal läheme, kuhu läheme, kes kaasa saavad ja mitu päeva veel. Mina võin oma peas varem plaani välja mõelda ja siis lihtsalt ütlen, et nüüd lähme sinna ja sinna, pange ennast minekuks valmis ja LOS! Minu arvates hea plaan midagi ühiselt ette võtta ja pakub võib - olla rohkem, kui mõni plastikust mänguasi (Monster High näiteks).

Ja üks hea mõte oleks midagi veega seoses, sest vett armastavad kõik..peale minu. Aga ma olen nõus kaasa tegema - päev aega näiteks vees ligunema. Kui ma siis sedagi teha saaks. Kujutan juba ette, kuidas ma pean ilma lõputa Stigi vees ujutama:D Sest tema ju ilma abita vee peal ei püsi ja vees olla meeldib talle väga.

Siinkohal palukski teie abi. Kuna ma Eestis polegi kuskil veekeskustes käinud, siis kus oleks tegevust nii 17 aastasele kui ka 2 aastasele ja mulle ka mudugi. Kus oleks kohvik veekeskuses kohapeal, kus lamamistoolid. Ja kus oleks soe. Ja ei tohiks väga kaugel olla. Tallinn jääb ära, Pärnu ja Tartu maksimum ja võib ka päris asustamata kohas olla. Pole aimugi, kus siin need kohad on. Ja eks Jurmala Livu veepargist (Läti) kuulaks ka huviga, mis ja kus?

Tornado
Kuulan teid!

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kõige suurema elamuse saavad lapsed kindlasti Jurmala Livu veepargist. Ületab kõigi atraktsioonide poolest Eestis olevad veepargid. Võimalusel läheks kindlasti sinna.
Eestis läheks ehk Tervise Paradiisi, seal on ka neid liugtorusid jms. Need meeldivad lastele vist kõige enam. Estonia Spas Pärnus jääb lastele ehk igavaks- palju saunasid, aga vähe atraktsioone.

Idee on hea ning lõppude lõpuks on elamused just need, mida lapsed kõige enam mäletavad. :)

ShoppingQ ütles ...

Ma ise ka kaldun pigem Jurmalale panustama. Ja lastega koos veedetud aeg on alati parim valik:)

Unknown ütles ...

Tervise paradiis on igati ok.Jurmalasse pole ise jõudnud aga eks ta tunduvalt kallim on ka kui Pärnu.Ja ega lapsed üle 4-5 tunni ei jaksa olla ka.Iseasi et see võib olla jõulude ajal täiega üle rahvastatud. livu hinnad http://www.akvaparks.lv/uploads/darba%20laiks_dec_maijs.pdf
tervise paradiis http://www.terviseparadiis.ee/hinnadet/veepark_2013set

Anonüümne ütles ...

Tallinna küll välistad aga ma soovitaks Tallinna lähedal olevat Laulasmaa Spad. Seal on lastega ka mõnus!
Aga Pärnus ka kindlasti leidub, nt Terviseparadiis.

Merje ütles ...

Tervise Paradiis on hea! Piisavalt atraktsioone ja mõnus. Tartus olev Aqua mulle enam peale Tervise Paradiisis käimist ei meeldinud - ruumi ja atraktsioone vähem. Lisaks on seal liiga tugevad klooriaurud, silmadele hakkab.
Livu on minu meelest liiga hull, eriti, kui pead seal kõigil ÜKSI silma peal hoidma :D

Anonüümne ütles ...

Tartus on ikka Aura. :D

Anonüümne ütles ...

Tervise paradiis Livu kõrval ikka väga igav...veel lahedam on tegelikult Vilniuses asuv veepark aga see juba vast liiga kaugel sõita..Lähemal asuvatest siis kindlasti soovitan teil Lätti minna.

Anonüümne ütles ...

Stigile muretse väike ujumisrõngas

Anonüümne ütles ...

Laulasmaal pole suurematel küll midagi teha. Eelistaksin ka Pärnus Tervise Paradiisi