Küsimused mulle

12. detsember 2014

Livu veepark - küsimused



Et kõik ikka kenasti sujuks, siis peaksin endale mõned asjad enne suurt ettevõtmist selgeks tegema.
Mul tekkis hulga küsimusi:

1. Kas piletid saab ka kohapeal osta, või tuleb seda teha läbi interneti siin ja broneerimine oleks hädavajalik?  Püüdsin seda teha, sisestasin juba ka kaardi andmed, et makset sooritada, kuid siis lõi ette kogusumma ja kui ma nupule "Pay" vajutasin, küsis taas kaardi andmeid. Arusaamatu? Miskit seal ei toimi või teen mina midagi valesti?

2. Nagu ma aru sain, siis piletid "kogu päevaks" hõlmavad aega 12:00 - 17:00?

3. Siin reisikirjelduses tuleb välja, et Jurmalasse sisenedes pean lunastama Jurmalasse sissesõidu pileti? Kogemused, arvamused?

4. Veeparki sisnemeisel saab iga külastaja käekella meenutava rihma, millel on rahalimiit? Seletaks keegi teadja äkki lähemalt? 43 EUR-i virtuaalkrediiti on võimalik vist sellele rihmale laadida, et rahaga sebimist ei oleks?

5. Kas pileteid lunastades küsitakse ka ID-kaarti, et vanus kindlaks teha?

6. kuidas on auto parkimisega? Majal parkla, tasuline, tasuta?

7. Söök, jook? Nagu ma aru saan, siis päris mitu söögikohta on kohapeal (hinnakiri siin ) ja isegi veebaar. Kas midagi võib endal ka kaasas olla? Kas on mingi konkreetne söögikoht, mida soovitate?

8. Riietus? Kas võib ka bikiinidega olla, või on kohustuslik trikoo:D Kas hommikumantel oleks vajalik, leiaks kasutust?  Stig - kas temal peab ujumismähe olema, kätised( kindlasti)? Kas kohapealt saab ka vajadusel ujumismähet osta?

9. Sünnipäevalastele tundub ka midagi "ekstra" olevat. Soodsam pilet?

Kui on veel midagi, mida peaks teadma, laske aga julgesti tulla. Eriti lastega seoses. Ootan põnevusega!

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Meie oleme alati piletid ostnud kohapealt, siiani dokumente pole küsitud, et vanust vaadata aga no kui kahtlevad siis võibolla teevad seda....ja jurmalasse sissesõidumaks jah täitsa olemas ja tuleks ära maksta ilusasti muidu tuleb trahv pärast kopsakas. Livu ees on tasuta parkla ja see krediit käepaelal..selle eest saab nt juua, süüa osta seal vms. Pm ega keegi su kotti läbi ei otsi nii et võid ka sinna midagi kaasa võtta ja vahepeal riietusruumis siis süüa. Basseinide - torude vahele vast jah oma kraamiga ei lasta. Ujumismähkmete ja kätiste kohta ei oska öelda aga bikiinidega võid vabalt olla..minumeelest enamus oli. ja selline väike asi veel, et kui ma nüüd leedu veekaga segamini ei aja praegu siis pildistada seal ei lubata kahjuks. Ühes neist vähemalt ei lubatud ja ma nüüd ei mäleta millises :D Me siiski salaja paar klõpsu mälestuseks teinud kuidagi väga kiirelt :D

Anonüümne ütles ...

jurmalasse sissesõidumaksu talve ei ole

ShoppingQ ütles ...

Tänan põhjaliku ülevaate eest, suureks abiks!

ShoppingQ ütles ...

Väga hea teada! Tänan!

Anonüümne ütles ...

Vot ma seda ei teadnudki, et talvel ei ole :) Nüüd ka targem :)

Anonüümne ütles ...

Ma päris väikse lapsega ei lähekski, suured torud, mind jättis täiesti külmaks see veekeskus. Teismelistel jah põnev