Küsimused mulle

1. detsember 2014

Mina ja televisioon

Olen juba eelnevalt maininud, et ega ma eriti telekat ei vaata. Aga vaatamata sellele on mul sel teemal kirjutada küll. Seltskonnas, kui arutatakse üht ja teist sarja-saadet, ei oska ma midagi kosta.

Kõige regulaarsem saade, mida ma jälgin, on "Terevisioon". See on üks mõnus hommikualustaja. Lapsed saadan kooli, teen tassi kohvi ja siis lülitan teleka käima. See on alati enamvähem kell 7, nii et esimesed uudised kuulen alati telekast. Siis hakkab kohe-kohe laste multikas. Varem oli see "Põrsas Peppa" - Stigi lemmik, nüüd siis miski Masha. Ma pole varem seda näinud ja tundub päris huvitav ja lahe, lisaks veel õpetlik. Palju Stig sellest aru saab, ma ei tea, aga Meenale oleks see küll kasulik vaadata. Kaalun isegi Masha DVD talle jõuluks kingikotti saada, kui võimalik.

"Kodutunne" on ka saade, mida ma VAATAKS heameelega. Aga tihti ma seda õigel ajal vaadata ei jõua, olen lihtsalt surmväsinud. Aga laupäeval olen ma tavaliselt pliidi külge aheldatud ja siis käib mul taustaks telekas ja olen alati sel ajal kordusele juhuslikult peale sattunud. Nii et näen ära küll ja see on suht huvitav saade. Just see kuidas inimesed elavad, saan oma tingimustega võrrelda ja mis inimesed need on. Äratundmisrõõm ühesõnaga. Omad:)

"Pealtnägija" oli ka kunagi kindel saade, mida vaatasin. Nüüd absoluutselt enam ei tõmba ja jääb vaatamata. Miks - igavaks muutunud vist. Vahur Kersna eksklusiivinerjuud vaatasin küll, tunnistan ausalt. Aga ei midagi uut.

Sajandi armastus - olen vaadanud mingit juppi ja tean, mille ümber tegevus käib. Ei vaata, sest pühapäeva õhtud on suht kiired ja stressirohked, teleka ees see aeg maha istuda oleks lausa patt. Sama lugu "Su nägu kõlab tuttavalt" - näen seda jupiti, kui kordus on. Millal see on, pole aru saanudki. Vast laupäeval, kui suurema ajast köögis veedan. Aga kui ei näe, ei juhtu mitte kui midagi.

Üks saade, mis on kindlasti väärt meelelahutus oleks, on "Nädalalõpp Kanal2-ga". Olen seda kunagi ammu korra näinud ja see oli kõik. Ju siis liiga hilja ja eelistan põhku pugeda. Kordusele pole ka peale sattunud.

Laupäeva hommikul vaatame lastega vahetevahel "Puutepunkti". Siis pean neile seletama, mis tähendab puudega ja miks selliseid inimesi on. Neid on huvitanud, kas sünnitakse puudega või võib ka nendega nii juhtuda veel. Loomulikult pole me keegi kaitstud. Juhtub õnnetus ja oledki ratastoolis - healjuhul. Igasuguseid asju juhtub ja õnnetus ei hüüa tulles.

Lugesin Perekoolist, et viimases Puutepunktis oli lõik kuulsa Muumimammaga (Perekooli tuntud ja pikaajaline kasutaja). Seda tahaks ka vaadata. Olevat väga inteligentne naisterahvas. Aga tundub, et selle saate kordus oli eile hommikul, nii et tuleb vaadata, kas saadet saab netis järelvaadata.

Lemmikud on olnud ka hommikused seriaalid ETV-s, kahe Terevisiooni vahel. Varasemast ajast mäletan "Südameasi". Ei jätnud ühtki osa vahele - mõnus vaatamine. Siis veel "Doktor Martin" - ka väga hea. Praegu jooksev "Paks boss" pole ka paha, aga seda ma regulaarselt ei vaata - näen siis näen, kui ei, pole midagi - elu läheb edasi:)

Tulevane hitt on kindlast neljapäevast algav "Eesti tippmodell 3". Mitte et ma nüüd mingi modelli huviline oleks, aga meie oma küla tüdruk osaleb seal ja seda ei saa ju siis vaatamata jätta.

Õhtustest uudistest eelistan alati "Ringvaadet", kui juhtun teleka lähedal olema. Aga lapsed vaatavad tavaliselt ETV2-st multikaid ja mina eriti löögile ei saa. Ja nii ta jääb tavaliselt, et leian omale juba muud tegevust, kui telekas ükskord vaba on.

"Riigikogu infotundi" vaatan ka meelsasti, kui peale sattun. Huvitav on see, et kui saade algab ja kohaloleku kontrolli tehakse, on enam vähem üle poole rahvast kohal. See on ainult kohaloleku kontrolli aeg. Pärast seda istuvad saalis ainult ühe käe sõrmedel loetud rahvasaadikud. Ja asi on JOKK. Ja seda "nalja" näidatakse veel televisioonis.

"Kättemaksukontori" kordust näen ka tänu lastele mööda minnes, sest nemad vaatavad nii uut osa, kui ka kordust. Ei tea, miks see lastele nii korda läheb:D

Mingitest Padjaklubidest, Naabriplikades ja pilvedest ei tasu minuga rääkima tulla - sorry:D

Ongi vist laiaslaastus kõik minu vaatamised ja mittevaatamised. Ülejäänu televisioonis on minu jaoks must maa.

8 kommentaari:

Enely ütles ...

Masha multika all mõtled sa vist Masha ja karu multikat. Vahva vene multikas, mis meeldib nii lastele kui täiskasvanutele :) Mina olen enda lastele mitu DVD muretsenud Maximast, kus neid müüakse koguaeg hinnaga 6.95€ Alati on valikus 2-4 erinevat DVD ja igaühe peal 6-10 (peast enam ei mäleta) multikat.

ShoppingQ ütles ...

Masha lood" on Terevisioonis jooksmas. Aga vaatan Maximasse! Tänan viite eest!

Anonüümne ütles ...

Need lood on jamad.. Multikas ise "masha ja karu" on suisa kvaliteethuumor

ShoppingQ ütles ...

Aga aitäh, mis ma küll ilma teieta teeks. Pole veel ühtki Mashat ja karu näinud. Siis kulub mullegi selline jõulukink ära. Nalja peab saama:D

Anneli ütles ...

Minu laps vaatab Maša ja karu multikaid youtube-st.

Jaanika pildistab ütles ...

Masha ja Karu on ikka omaette huumor, niipalju kui olen teistega seda arutanud siis Masha pudru tegemine on kõigi lemmik. :D Näitasin kord ka enda isale ja ta naisele seda, ka nemad vaatasid huviga ja naersid.
Kahjuks on Mashast ja Karust jäänud nüüd alles ainult Masha lood, mul tütar vaatas seda ükskord ja oli pettunud et seal karu enam ei ole. Kui Sa juba pole neid netist vaadanud siis panen sulle Masha pudru tegemise lingi https://www.youtube.com/watch?v=KYniUCGPGLs

ShoppingQ ütles ...

Vaatasime koos Meenaga ära. Tema oli varem näinud, mina nägin üldse esimest korda Mashat ja karu. Tema vajutas kohe järgmise filmi ka ja vaataks vist veel ja veel. Tänan lingi eest. Polegi vaja raha raisata. Isegi siin metsas jooksis film ilma viperusteta.

ShoppingQ ütles ...

Hakkame meiegi vaatama:)