Küsimused mulle

30. jaanuar 2015

Lood ja laulud

On alles üsna hommikul vara, aga minul on juba väga-väga palju tehtud. Olen riides (tavaliselt kulgen päev läbi magamisriietes, kui kuskile minekut ei ole), pestud, kammitud, isegi jalakarvad on aetud. Ihu käisin kenasti kookosrasvaga üle, sest nahk kipub väga kuiv olema ja siis ei jõua ennast ära kratsida. Mõtlesin endamisi, et vaja oleks täiendada oma mõningaid igapäevaseid kosmeetikavahendeid. Higipulka näiteks. On küll olemas, aga ei taha eriti peale määrida väga hea meelega. Häda sunnil kasutan seda keemiat ja mitte igapäevaselt. Nii vähe kui võimalik. Vahetaks meelsasti mõne ökoma vastu. Shampoonid hakkavad lõppema. Oleks vaja sama head asemele saada.

Kui ma nüüd tagasi vaatan, siis 23. mai sai ostetud kolme sorti shampoone. Macadamia ja Siberica on enamvähem otsas tänaseks, Inecto PURE COCONUT´i sari on saunas ja seda veel jätkub. Pole paha kolme kasutaja peale ju. Investeering on kuhjaga ära tasunud ja jätkan samat liini. 

Pesugeel sai ka öko vastu ükspäev vahetatud. Seisin küll tükk aega poeriiuli ees ja kaalusin variante-kas sooduses olev Ariel (ca. 3-4 eurot) või ökom Tri-Bio pesugeel (ca. 8 eurot). Tegin siiski investeeringu ja võtsin kallima ja keemiavaba. Olen ka juba proovipesu teinud. Ei ühtki halba sõna. Pesu on puhas ja lõhnatu. Oi kuidas ma ei kannata, kui riided lõhnavad pesuvahendi järele, veel enam pesuloputusvahendi aroomi järgi. Rõve. Kohe on silme ees tohutud humanitaarriiete lademed. Mitte et mul midagi teise ringi asjade vastu oleks, aga kindel laks on, et need riided on kõik pesuloputusvahendiga pestud ja no ei meeldi see hais. Ja üldsegi ei saa ma aru inimestestest, kes oma pesu pesemisel loputusvahendit kasutavad. Miks?


Mis ma selle jutu peale õelda tahan. Oleks vaja üks tiir Valmierasse teha. Miks mitte ka Pärnusse, aga kaalukauss on rohkem Valmiera poolel. Teeks ühe Drogase tiiru ja ühendaks veel paar vajalikku asja, millest pääsu niikuinii ei ole. Seepärast olen ma stardivalmis. Nii kui juhus peaks tekkima, olen mina valmis minema.

Meena on mul täna kodune, nii et oleme momendil kolmekesi. "Eks" jõudis ka eile hilisõhtul ja ootame teda ka külla "tere" ütlema. Stig nii väga igatseb teda. Ei möödu päeva, kui Stig tema järele ei küsiks. Tegelikult teeb ta seda peale tõusmist, enne magama minekut, enne sööki ja peale sööki. Ei jõua talle ära seletada, millal tuleb ja kus ta on:) Ja siis ta muidugi korrutab kõike mu juttu järgi ja nii ta sõnavara iga päevaga rikkamaks saab:D

Üsna hea mõte oli Meenal, et täna aeda ei lähe. Ta ise tegi ettepaneku ja kuna mina unustasin lasteaeda teatamast, et täna Meena on kodus, siis Meena oli selle oma jutu järgi ise korda ajanud. Ikka selleks, et tänane päev kirja ei läheks ja arvel ei kajastuks. Kas ta seda tegi ja kui usutavalt-kui tegi-seda plaanin ma uurida. Igatahes õhtul kinnitas ta mulle mitu korda, et TA TEGI SEDA.

Ta on ikka kimpus oma hambavaluga. Arsti aeg sai teisipäevaks kinni pandud. Niikaua on vaja kannatada. Tegin ettepaneku Coca-colat talle tuua. Minu imestuseks ta keeldus. Nelgitera mainisin ka, aga ei võta ta vedu sellise alternatiivmeditsiiniga. Vähamalt hambaarsti ta ei karda ja läheb suure rõõmuga sinna, seegi hea. Ja äkki saame vihjed ka selle kohta, millal Meenal küll hambad vahetuma hakkavad. Praegu ei ole küll mingit märki veel. 

Piimahambatoosist Shoppingq FB-i lehel ma tegin juba juttu. Meena oli ideest vaimustuses ja leppisime kokku, et ma võtan issiga ühendust ja uurin, kas ta lubab eBayst selle toosi tema aadressile Saksamaale tellida. Et postikuludega ikka kokku hoida. Küll me selle sealt mingi valemiga kunagi kätte saame. Kiiret ju ei ole, hambad alles tugevalt suus. Aga Meena issi, nagu ikka, ei oska kuulata, või ei taha. Või arvas, et ta peab selle ise välja ostma. Nii halb mu saksa keel ka ju olla ei tohiks. Omaarust väljendasin ennast üsna selgelt. Mõne aja pärast tuli e-kiri, et tema oli leidnud sellise puust, printsess Lillifeega ja kuna see olevat viimane, oli ta selle kohe ära ostnud, muidu jääb ilma. Jumal, terve Saksamaa on selliseid jullasid täis. Ju sattus ostuhulluse kätte:D Nii et minu jutt oli nagu seinale ja ma ei saa ju ilma loata hakata tema aadressile midagi tellima. Ja kuna mul oli mälusopis teadmine, et meil peab ka kodus üks selline puuvariant olema, siis hakkasin Meena kilas-kolas eile otsima. Topsi leidsin kiirelt, kaant pidin otsima. Selline tunne oli, et hakka või koristama. Õnneks leidsin kaane üllatavalt kiiresti ja nüüd on meil piimahammastele mingigi toos olemas, kui peaks hambad homme päev kukkuma hakkama:) Meena hea mäluga mäletas, et ta oli selle Saksa lasteaiast lahkumiskingituseks saanud.



Lasteaia lahkumiskink
Loomulikult oli Meena väga pettunud, kui olin talle väikese kokkuvõtte teinud ja näitasin toosi, mis issi talle kohe kiiruga muretses. Tema oleks eelistanud seda, kus kõrvarõngad sees on:D Ma selgitasin, et karp oleks temani jõudnud tühjana. Sisu oleks tulnud ise ajapikku kokku panna. Ühes asjas saime kokkuleppele. See, mille me kodust leidsime, jääb Stigile:)

Issi favoriit

Meena soov

Sellised lood-laulud meil. Laul on tegelikult ikka "Kuges külas", mida isegi Stig juba jorutab. Ja et Stigil on kohe-kohe sünnipäev, siis plaanin lapsed sel puhul kelgumäele viia - Stigi sünnipäereis ühesõnaga. Päike tuleb ka välja ja ilm on selleks ideaalne. Vaatame, mis päev toob:)

Kassid on igatahes juba "aktsioonis", peab ka liigutama hakkama:D


2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma kasutan küll pesuloputusvahendit - küll ilma lõhnata, see hais on tõesti vastik. Aga kasutan, sest muidu lähevad riided elektrit täis. Vahel saab loputusvahend otsa ja pesen ilma ja kohe on kohutav elekter sees. Kas Sul sellist probleemi pole kunagi olnud?

Loputaja

ShoppingQ ütles ...

Ei ole täheldanud. Võib-olla on see sünteetiliste riiete probleem? Meil on ainuke staatilist elektrit täis asi majas diivanitekk. Kui lapsed teleka ees istuvad, on neil juuksed püsti või siis pikemad juuksed teki küljes kinni ja kõik säriseb.