Küsimused mulle

26. veebruar 2015

Ema-tütre päev

Meena hakkab meil tasapisi suureks saama ja harjutab selleks puhuks iseseisvust. Täna hommikul pidi ta tunnikese üksi kodus olema, kuni mina Stigi lasteaeda viisin. Tal oli täna hambaarsti aeg ja ei olnud mõtet teda lasteaeda viia. Ootas mind kenasti kodus, kuni ma tiiru ära käisin. Igati paslik aeg, et teda järk-järgult harjutama hakata ja vaadata, kuidas ta toime tuleb üksi. Kõik oli korras ja läbis testi edukalt:)

Et päev asja ette läheks ja kodust välja minek pelgalt hambaarstiga ei piirduks, pakkisin ettenägelikult kohe ujumisasjad ka kaasa. Ikkagi Apja minek, miks mitte siis korraga ujumas ära käia. Sellega läks meil küll natukene nihu, aga ma ei jätnud jonni. Arstilt saime minema kell 11:07, ujula aga avatakse argipäeviti alles kell 13:00. Kaks tundi olime varem valmis omadega. Oli vaja kiirelt uus plaan teha, plaan B:D

Meenaga kahekesi otsust teha oli lihtne. Temaga saab asju juba ajada. Mainisin vaid korra, et võiksime sööma minna ja oligi lahendus leitud - peaaegu. Kaua siis ikka söödakse, maksimum tund aega. Teise tunni veetsime söögikoha vastas olevas raamatupoes. Aeg oli enamvähem kasutatud. Ei pidanudki ujumisplaanidest loobuma.


Ujula oli mei õnneks täiesti inimtühi. Olime esimesed ja ainukesed. Täielik luksus. Aurusaun oli ka nii kuum, et jube. Tavaliselt rahvas voorib sisse-välja ja soe läheb kaduma. Täna voorijaid ei olnud ja sai korralikku kuuma.







Pesime lõpuks ennast korralikult puhtaks, isegi föön oli jälle kaasas. Mõnus inimese tunne oli ja eks ma natuke ikka ujusin ka ja tegin omast arust kõvasti trenni. Võimalus ju oli.

Magustoidu, mis meil Mulgi Kõrtsis enam sisse ei mahtunud, sõime juba Nuia Popis-mina Latte, Meena portsu jäätist. Aega meil oli. Ilma Stigita meil plaani koju sõita ei olnud. Aega oli vaja ratsionaalselt kasutada.



Kas pole mitte armsad sukkpüksid:)
Läksime veel raamatukokku. Meena oli esimest korda Nuia raamarukogus. Nüüd on mul värske öökapi raamat, millega ma täna pihta hakkan. Sellest peaks piisama jõuludeni:D



Endale võtsin ka ikka paar aktuaalset raamatut. Viimane aeg on ennast tõsisemate teemadega kurssi viia, et siis oma tarkust lastele edasi jagada:)


Kukkuski välja selline päev, kus ma olin täiesti Meena päralt ja tegime asju, millest me tegelikult mõlemad rõõmu tundsime. Ja meie õhtu jätkub veel. Koju jõudes leidsime laualt kirja, millest võib järeldada, et õhtu on meil rahulik ja vaikne-Meena, Stig ja mina. Tundub, et täna käime veel tiiru sugulaste juures, saavad lapsed veel teiste lastega hullata. Siis Topmodell ja võib päeva lukku panna.


3 kommentaari:

Kirjatsura ütles ...

Nuia ujula tundub täiesti tegija olevat:) Sellised päevad on väga mõnusad ja lastele need lähevad üliväga korda:)

ShoppingQ ütles ...

Piltidel on Abja ujula! Maainimesele lausa mini-SPA:)

Kirjatsura ütles ...

Äh jah, Abja muidugi. Paarkümmend kilomeetrit siia-sinna:))