Küsimused mulle

28. märts 2015

Küla elab

Ma ei saa kohe jätta märkimata, kui vahva küla meil on ja kui tegusaks me muutunud oleme. Tegusaks peale endise korrupeerunud külamaja juhataja lahkumist. Kui varem aeti külamajast välja kohe peale kohustuslikku kava, siis nüüd istutakse koos ja keegi ei märka isegi koju minna. Nagu täna.

Etendus "Rong" Mõisaküla näitetrupi esituses oli super lahe. Meena nautis etendust täiega, naeris laginal õigetes kohtades ja oli kurb, kui lugu lõppes. Niivõrd haarav oli, isegi 6- aastase lapse jaoks.




Loo lavastaja kiitis rohke publiku eest. Nii väike koht ja nii palju rahvast. Suuremates kohtadeski ei tule nii suurel hulgal publikut kokku.

Kohe peale etendust tutvustati huvilistele Amway tooteid. Suht huvitav teada sellest firmast ja brändist. Vaieldamatult head tooted ja võiksid teoreetiliselt igas kodus kasutuses olla. Tegu konsentraatidega, kulu väike ja hind ei ole oluliselt kallim, kui poekeemiat ostes. Tervislikkuse seisukohast aga mäekõrguselt üle igasugusest jaemüügis olevast staffist.

Meena teeb märkmeid




Seltskond oli vahva. Meena sai ennast nõrkemiseni meikida ja tegi mullegi naerusuu huulepulgaga pähe. Olime nagu kaks klouni:D Aga kelle asi see on. Oma küla, oma inimesed, peaasi et fun oli. Keegi kullipilguga ei vaadanud, et hiljem siis mööda ilma kuulutamas käia, kes kuidas astus ja mida tegi.





Meena oma markerkulmudega
Oma naised katsid laua, keetsid kohvi ja siis toetasime ka igaüks veel võimalusel oma tööd. Nii nagu ikka. Arutasime külaasju, edasisi plaane, munade keetmist jne. Kui külamajast lõpuks välja astusime, oli päike juba loojunud. Tuju oli hea ja hing kerge:)

11 kommentaari:

Kaisa ütles ...

Meenal on nii lahe pluus! Tahan ka sellist!

Kata ütles ...

See on vist ainus asi, mis mulle maaelu juures meeldiks. Ma ei taha metsas elada, ma ei taha hiigelsuurt aeda, ma ei taha põllumajandust, pikki maanteesõite jne. Aga see kogukonna ühine tegevus, see on üsna ainus, mida linnast ikkagi ei saa. Neid külasid on teisigi, kus sellised toredad ühistegevused toimuvad (Y)

ShoppingQ ütles ...

C&A-st. See on tal ka iga jumala päev seljas:D

Anonüümne ütles ...

Kata, põllumajandust ei ole olemas :-)

Anonüümne ütles ...

Tõesti lahe ettevõtmine, aga Amway nüüd küll poekeemiast parem pole. Sisaldab sama moodi jama ning lisaks see on ju puhas võrkturundus, kus pead palju vaeva nägema, et varasemad liitujad sinu pealt teeniksid, aga ise ei saa midagi. Neid müüjaid nii palju juba, et need, kes praegu liituvad küll ei teeni sealt midagi erilist. Soovitan googeldada. :)

ShoppingQ ütles ...

Ega see müümine polegi oluline, aga oma tarbeks saaks kauba 30% odavamalt. Aga no jah, ma ei saa omale seda luksust lubada, perekooli käod lähevad hulluks. Hoian eemale:D Piisab sellest, kui ma 20€- se lusikaga putrugi segan, kuigi mina sain soetada omale selle lusika koos paarilisega 2.50€ eest.

Kata ütles ...

Ma juba proovisin maal elamist ja tulin ikka linna tagasi :) Rohkem ma proovima ei hakka, aga külaelust võtaks osa küll :)

Nele ütles ...

Ma uskusin ka reklaami ja tuttava soovitusi ja ostsin Amway pesugeeli aga pettusin. Isegi tavalist poriplekki ei võtnud riidelt maha, sapiseep pärast võttis. Lõhn on ka tugev seega ökokraamiga ka võrrelda ei saa. Aga jah kuna tegemist kontsentraatidega siis hind tõesti poekeemiast eriti kallim ei tule.

Touring ütles ...

Külamajad peaksid ideaalis olema avatud 24h! See peab olema koht kus noored saavad koos käia, bändiproove teha, tantsutrenne, näidelda, vanemad sama ja palju muudki ühistegevust. See on koht kus üks kogukond läbi käib, kasvab ja õpetab üksteist.

Anonüümne ütles ...

Ostsin kunagi, no suht pika hambaga ja olles väga skeptiline, töökaaslase käest amway üldpuhastusvahendi. Aga pean tõdema, et puhatab väga hästi ja jätkub kauaks.Olen kaua kasutanud. Töökaaslane aastaid Iirimaal ja uus tellijagi leitud. Hambapastat julgen ka soovitada. Pesupulber ei olnud kõige parem.

Anonüümne ütles ...

Eelkõnelejaga nõus, pesupulbri jätaks ostmata...
Nõudepesuvahend ja mõned teised kontsentraadid seevastu jällegi talutavad...