Küsimused mulle

13. märts 2015

Reisiks valmis...

...peaaegu. Viimased päevad ongi selle nimel tegutsetud, et reis oleks natukenegi organiseeritud. Broneeringute väljatrükid, autole roheline kaart (tuli postiga tellida), sularaha natukene, suverehvid, igasugused Saksamaa aegsed kliendikaardid, Poola raha, natukene külakosti.

Meil on plaanis külastada Mete ja Steni endisi klassikaaslasi, Meena lasteaeda, meie oma küla, minu sõbranna pere ja Meena-Stigi vanaema. Plaanid on suured, iseasi on, kuidas me neid teostada jõuame.

Auto rookisin ka puhtaks. Ma olen ennegi autot pesknud (pesenud, pesnud?...eesti keel on RASKE), aga see mis täna toimus, oli küll minu ajaloos esmakordne. Auto oli nii sitane (pigi, diislitahm, õhusaaste),et ma ütlen ausalt, puhtaks ma teda ei saanudki. Seest loomulikult läigib kõik. Ja kui isa siin ükspäev rääkis, mitu tundi ta oma autot puhastanud oli, siis mina lasin vaikselt naeru ja mõtlesin, et on ikka autoape*e küll:D Autod on ikka eriti mustad sel kevadel. Õnneks olid mul mikrofiiber lapid abiks, misma hiljuti soetasin omale. Super head asjad. Käisin auto lõpuks väljaspoolt nendega üle, aknad lõin ka läikima ja väga asjalikud lapid. Ilma nendeta oleksin küll hätta jäänud.


Nüüd on veel vaja mõned asjad kohvrisse pakkida, lapsed koju tuua, õhtul veel üks sünnipäev ära käia ja olemegi valmis startima. Esimesse ööbimiskohta on 1006 km. Päris palju esimese päeva kohta, seega otsustasime ühiselt, et hakkame öösel liikuma. Muidu läheb pingeliseks ajaga.

Väljas on niivõrd kena ilm. Enne kui välja autot kraamima läksin, koorisin näo ka ära, et päike paremini peale saaks hakata:) Päris mitu tundi sai päikest nauditud. Nädalaks ära sõita aga küll kahju ei ole. Kõige selle ilu keskel on meil siin ikka paras muda auk. Saab see jama ka äkki rahus ära taheneda.


Aias on kõik puhas ja kuiv. Lumikellukesed ja veel mõningad esimesed õied õitsevad juba...







Esimene liblikas on ka talveunest ärganud
Lohutame ennast sellega, et sõidame lõuna poole, kus on veel ilusam ja kevadisem. Ega kodu kuhugile ei kao:)

Kommentaare ei ole: