Küsimused mulle

5. september 2015

Üks idee lapse sünnipäevaks

Käisime täna Meenaga Meepäeval ja kohtasime seal sellist toredat noort neidu, kes tegi tüdrukutele punutisi. Et Meenal olid täna veel juuksed kammimata ja nii või naa oleks üks kena soeng ära kulunud, tegin pisikese väljamineku (5€) ja Meena võetigi ette. Valisime piltidelt soengu välja ja Meena soovis veel lisaks paar EXTRAT, nagu alati ja töö võis alata.

Ma siis tegin juttu ja uurisin natukene maad. Minu rõõmuks käib seesama neiu Põlvast kokkuleppel ka laste sünnipäevadel. Ta võtab kaasa ka oma sõbranna, kes siis teeb punutisi ja tema on lisaks punutistele meister ka näomaalingute tegemises.

Väga lahe oleks ju kutsuda ca. 10 last sünnipäevale, kus neid ootavad ees punutiste tegija ja näomaalija. Selline lõbu pidi maksma minema minu puhul (vahemaid arvestades) ca. 50 - 60 eurot arvestades ca. 10 sünnipäevalisega.

Ma kujutan ette, et see oleks iga pisikese tüdruku unistus, tulla sünnipäevale ja lahkuda ilusa soengu ja näomaalinguga. Minul tekkis küll huvi.

Tegemist on Birgit Truusiga, kellega saab lähemalt kokku leppida FB-is või telefonil +372 55 83 883. Neiu koduleht on siin.

Minu imestuseks oli Meena soengu tegemisel väga vagusi ja kannatlik, nii et tegu peab olema väga hea tegijaga.










Kommentaare ei ole: