Küsimused mulle

12. oktoober 2015

Remont vol. 2

Pisikene ülevaade tehtud töödest. Kips on seinas, aknalauad on paigas, pahteldused tehtud, põrand maas.

Kahjuks on mingi jama liistudega. Laminaadil soovitatakse 10 mm seinast varu jätta, aga sel juhul on liistud liiga peenikesed ja laminaadi ja liistu vahele jääb kole praoke, mis ei tohiks nii olla. On vaja laiemad liistud vaadata ja kronsteinid pidid ka valed olema. Ega ma neid oma peaga ei valinud, poest pakuti need kaasa koos põrandaga...nii et ma ei tea. Kas suudan homme valed asjad tagastada ja õiged detailid saada.










Teha on vaja veel seinte ja aknalaudade lihvimine, aknapõskede värvimine, aknalaudade lakkimine-lihvimine vaheldumisi, et siledad lauad saada. Siis on vaja seinad enne tapeetimist AquaStopiga üle teha, ahju juurest väike osa seina krohvivõrguga katta ja töödelda, siis uks ja võib tapeetima hakata.

Täna käis "Kodutunde" Aleks ja temaga tuleb meil ka pisikene projekt, mis peaks meie kodu mõnusamaks muutma. Sellest aga siis, kui asjad juba niikaugel on.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga tubli !
Ja nüüd tahaks juba koos tapeedi ja sisustusega tuba näha !
K.

Triin ütles ...

Sul tuleb nii ilus tuba!Põrand on väga ilus, mulle tundub, et mul sai tüdruku tuppa samasugune põrand pandud:)

Anonüümne ütles ...

Auquastopoi ei tohiks küll enne tapeetimist kasutada, kui kruntivärvi ei kasuta siis võib teha tapeediliimist lahjema lahuse ja sellega seinad üle võõbata