Küsimused mulle

18. oktoober 2015

Superostud

Kuigi ma väga tahaks juba oma tuba teile tutvustada, siis kahjuks pean kurbusega tõdema, et ei saa seda niipea teha. Homme võetakse käsile teine tuba ja kuna tuba peab tühi olema, siis osaliselt tuleb minu tuppa mitte ettenähtud mööblit hoiule. Elan edasi ikka nagu kolikambris. Rõõmustav on ainult see, et soojustatud kolikambris.

Aga näitan paari lahedat ostu, mis ma viimastel päevadel teinud olen. Olen juba ammu igatsenud oma kööki ümmargust lauda. Ja nüüd on mul see olemas. Olen liitunud ühe vanakraami grupiga FB-is ja aegajalt ma ikka vaatan, mida müüki paisatakse. Reedel üks vana (antiikne lausa) laud sinna ilmuski. Hind tundus mõistlik. Ainuke probleem oli, et keegi oli lubanud juba enne mind seda vaatama minna. Olin järjekorras teine ühesõnaga. Aga nagu alati, ega paljud ju oma sõna ei pea. Nii ka see esimene ostja enam ühendust ei võtnud ja laud oli peaaegu nagu minu.

Järele oli vaja sõita Võhmasse, mida tegin koos emaga. Sealt skoorisime omale veel hunniku punutisi (korve) ja olime jällegi ülirahul. Korvid on mul põhiliselt ema juures, kuna meil on siin hullumaja ja krooniline ruumipuudus. Ühe kirstulaadse korvi  vedasin aga koju küll.

Vanaemaaegne laud hinnaga 50€

Hunnik korve hinnaga 30€

Espakist leidsin ideaalse ukselingi oma vanale uksele. Ideaalis ma nii seda linki ette kujutasingi tegelikult.

Ukselink Espakist hinnaga 11.70€, kliendikaardiga -10%

Sellised asjad siis. Meil jätkub siin töiselt, tegemist on palju ja jätkub jõuludeni.

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

lõpuks ometi uus postitus, käin igapäev piilumas aga ei miskit:(
palun tihedamini !

ShoppingQ ütles ...

Pole aega noh, elu on nii kiire:D

Anonüümne ütles ...

Espak :)

ShoppingQ ütles ...

Kahtlesin kirjutades ja jäin Estpaki juurde...et äkki siiki Eestiga mingi seos. Aga parandatud, tänan märkuse eest!

Tr ütles ...

Väga armas laud!Mina unistan ka ümarast suurest lauast, hetkel on suur piklik laud aga see on ära tüüdanud. Aga enne ei hakka otsima kui elutoas remont ka tehtud. Juba vaimusilmas näen kuidas lauale panen pitsliniku, punutud leivakorvi jne:)) Kas seal Võhmas on mingi mööblipood vms kust laua ja korvid endale skoorisid?

ShoppingQ ütles ...

Müüs ikka erainimene, keda oli tabanud õnnetu saatus ja ta likvideeris oma "varandust".

Anonüümne ütles ...

Ümmarguse laua taha mahub palju rahvast, suurele perele sobilik, rääkimata sellest et perenaise unistus ...
Natuke ikka paistis värskelt remonditud tuba ka pildi pealt, tundub ilus olevat ( huvitav kas selline tapeet on hetkel moes, juba teine blogi kus sarnane tapeet seinas..)
Head koolivaheaega !
H.

ShoppingQ ütles ...

Ma kohe tunnen ümmarguse laua aurat köögis - mõnus.
Tapeedi ahvisin mina Malluka pealt, mulle meeldis nii väga ja jäi piltidelt kohe silma - armastus esimesest silmapilgust:)

Anonüümne ütles ...

Ma tean seda tunnet, oli sama soov kunagi ja oli ka laud !
Seal ma seda tapeeti nägingi ( ei julenud lihtsalt viidata ), ilus on teine küll !