Küsimused mulle

31. märts 2016

Reklaam vs. antireklaam

Ma tahaksin hirmsasti siin praegu ühe pildiga lehvitada ja küsida teiste inimeste arvamust, aga ma ei tea, kas see sünnis on. Riivaksin kohe kindlasti kellegi tundeid ja põgusas vestluses ei olnud töö autor nõus, et ma tema pilti kasutan. Ju siis on midagi karta või häbeneda. Millega muidu seletada avalikult postitatud pildi jagamisest keeldumisega. Pidi olema autoriõiguste rikkumine, aga polnud nõus ka sellega, et avaldan pildi juures autori nime:D

Tegu on siis ühe küünetehniku pildiga, mis jooksis läbi FB-is minu ajajoonelt. Tehtud tööst siis. Ma sain kerge šoki seda pilti nähes ja väljendasin ka ennast vastavalt. Asjaosaline ise arvab, et töö on okei ja klient rahul. Mina leian, et see on pigem antireklaam. Ma pole juba ammu midagi nii jubedat näinud.

Tal on hulgaliselt ka teisi töid ja kõik avalikult vaatamiseks. Mina pole pädev tema tööd hindama, aga kes tahab pilgu peale visata, siis andke märku. Oleks täitsa huvitatud, kas mul on mõttekaaslasi.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

kas instagrammi ei saa korraks ülesse panna..