Küsimused mulle

30. märts 2016

Sünnipäev

Täna on tegelikult Meena ja Stigi issi sünnipäev. Mul on see meeles, aga lastele ma seda maininud ekstra ei ole. Õnnitlust ma ka tõenäoliselt teele ei saada, sest ta (laste isa) ei ole kunagi eriti midagi pidanud tähtpäevadest. Sisimas ta kindlasti loodab, et me märku annaks, aga kuna tal on raske lapsepõlv olnud ja ta oma jutu järgi ei hooli meelespidamisest, siis las ta olla...

Veel enam, et ma vist vihastasin ta siin mingi aeg täiesti kogemata välja. Vaata see teises keeles enda väljendamine pole eriti ohutu. Igatahes kukkus nii välja, et kui mina olin lõpetanud, siis vastus mis tuli, oli selgelt arrogantne ja oli selgelt näha, et inimene oli ego pihta kõva löögi saanud.

Seletan lühidalt, kuidas asi oli.

Mingi paberimajanduse pärast oleks olnud vaja, et Meenal ja Stigil oleks sissekirjutus tema juures. Kuidas see aga võimalik oleks. Hooldusõigust tal laste üle ei ole, asju ta ilma minuta ajada ei saa. Ta tegi ettepaneku, et teise elukohana võiks kirjas olla tema aadress. Nojah, aga kuidas. Mina käin tööl ja Saksamaale ma minna ei plaani. Eks see ajas tal ka "sita keema", et ma nüüd tööl käin ja tulen oma eluga iga päev aina paremini toime. Saan kodust välja ja üldse kontrollin oma elu paremini.

Nii...tema igatahes ütles, et läheb järgmine päev nn. valda ja üritab lapsed enda juurde sisse kirjutada. Ma laitsin tal selle plaani kohe maha ja ütlesin, et ilma minu allkirjata ja ilma laste dokumentideta on see üritus tal üsna mõttetu, et ma ei usu selle õnnestumisse. Ma ei tea, kas mu soe soovitus kõlas sama ülbelt, kui tema mulle vastas, aga rohkem ma temast kuulnud ei ole.

Selline armas "suhe" meil hetkel käsil. 

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma küll ei tea, kui t6sine tüli teil käsil on, aga ma oleks vist viisakusestki 6nnitlenud, sest talvel ta tegi ju küll k6igile palju kingitusi

ShoppingQ ütles ...

Et käsi peseb kätt või? Ma ei ole selline, ma ei kellegile midagi võlgu. Ja õnnitlus sai siiski mingil viisil teele, mõtetes.

Anonüümne ütles ...

Selge pilt, ega me v66rad ei teagi asju nii hästi. Tuli lihtsalt m6te, et äkki ta on selline eestlaste moodi, et ütleb, et pole vaja, pole vaja aga ise ootab :-D
Ja üleüldse tema sünnipäevale pühendati terve blogipostitus nii et ärgu kurtku :-D