Küsimused mulle

26. juuli 2017

Pealkirjata

Tundub, et saan hetke aega paar rida kirja panna. Lapsed sätivad vist ennast teisele korrusele filmi vaatama. Magama on ka vara jääda ja õue põllule minekuks pole vaim valmis. Ilm on muidu selline mõnus vihma eelse olekuga. Loodetavasti tuleb öösel vihma. Veetünn ongi juba peaaegu tühi. Pesu tõstsin ka lehtla alla varju, nii et minu poolt on kõik sajuks ette valmistatud.

Kui pesust juttu tuli, siis mulle on hädasti uut pesuresti vaja. Üks, mis on juba pea 15 aastat kasutuses olnud, on täiega lääpas. Torm pani viimase põntsu. Kasutada küll saab, aga tolle aeg on peatselt läbi. Uuem, sama mudel, Depost veel aasta jagu tagasi ostetud, sai õige ruttu läbi. Üks "tiib" murdunud, jällegi torm ja liiga palju pesu peal korraga - nii et ka paras sant. On vaja hakata uut vaatama.

Muidu läheb ikka tõiselt. Tööpäevadel on mõnusalt tööd olnud, mis mulle väga meeltmööda on ja nädalavahetusel sai ka kõvasti rügatud. Kakkusin ühe kartulipõllu käsitsi puhtaks. 8 intensiivset töötundi kulus selleks ja eriti mokka mööda oli mulle see, et kõik lihased said rakendust pluss veel jume ka peale. Ja loomulikult põld näeb ka kena välja. Üks suurem põld oleks ka vaja üle käia. Eks näis, kas saan nädalavahetusel pihta. Hea, kui saaks.

Esmaspäeval oleme juba teel Saksamaale, autoostureisile. Esmakordselt sellise eesmärgiga, olen täiega põnevil. Autoostu kogemusi sealt on küll kaks, aga ekstra selle eesmärgiga minek esmakordne. Eeltööd olen ka juba teinud, aga eks peame enne väikse istumise tegema ja paika panema, kuhu suund täpselt võtta. Saksamaa on ju suur ja lai. Autohinnad on aga madalamad seal Hollandi piiri lähedal. Eks näis. Nädalga peame asjad korda saama, niipalju õnnestus mul täiendavat lapsepuhkust saada.

Nüüd, kui vähegi ilusamad ilmad on, lubasin lastele neid igal õhtul järve äärde sõidutada. On ju ülioluline, et lapsed veega sinasõbrad oleks, aktuaalne teema kogu riigis.

Rabas mustikal olen ka õhtuti käinud. Stig tahab alati meelsasti kaasa tulla. Paar tundi oleme. Päris mõnus lõõgastus ja talveks pudrumarju muudkui koguneb. Püüame ikka kohapeal ka nii palju kui võimalik värskeid marju süüa, puhas tervis ju. Millal siis veel kui mitte hooajal.

Sama hernestega. Facebookis käib mingi nõme hernesõda. Krt inimesed, ostke see mõni pakk seemet kevadel ja teate, mida te omale sisse sööte. Ei hakkaks iial hernest ostma. Sama effekt, kui poest sitta (sõnnikut) ostma minna. Elu läheb ikka kuradi mugavaks kätte ära inimestel.


8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ise elad maal, miks sa pesunöòri ei pane? Tekkis selline huvi, tuleks jällegi odavam. Sain aru et kasutad maal väljas pesuresti. ��Aga kuna siņusugusel üksikemal tundub rahavoog suur olema siis ikka vaata mingi kallim variant. Odavatega pole mõtet mässata.

ShoppingQ ütles ...

Mul on pesunöör täitsa olemas õunapuude vahel. Sinna panen suuremad asjad. Pudinaid on hea pesurestile panna, eriti sokke ja resti on hea varju alla tõsta vajadusel.

Anonüümne ütles ...

Ma elan maal ja kasutan ka vajadusel pesuresti, kui on ilm kahtlane, siis saab restiga varju alla tõsta ja sügisel-talvel tuleb ikka pesu toas kuivatada.
Ja tegelikult ei olegi mõtet odavat osta, need on nii kipakad, tuleb vaadata mõni toekam isend.

ShoppingQ ütles ...

Natuke imelik kihvatamine jah sellel eelmisel anonüümsel kommenteerijal, justkui pesurest oleks mingi luksus ese:)Justkui üksikemad võivad vaid nööri kasutada.

Kata ütles ...

Mina elan linnas ja pole kahjuks kuskil herneid kasvatada. Seega pean ostma, kui oleks võimalus kasvataksin ise (põllult varastamas pole käinud).

ShoppingQ ütles ...

Ma mõtlen, et isegi rõdul saaks hea tahtmise korral hernest kasvatada. Aga jah, siis peab rõdu olema.

Anonüümne ütles ...

Ja kui rõdu pole, saab ka aknalaual edukalt kasvatada. :)))

Kats ütles ...

Mul õnnestus kunagi võita Elmari raadiomänguga 50€ Magaziini kinkekaart.Panin mõne kopika juurde ja soetasin suure pesukarusselli.Nii nii rahul olen.Kompaktne ja samas palju asju mahub peale.Elan ka maal ja muidugi võiks olla puude vahel ka lihtsalt nöör,aga no meeldib mulle see karussell!