Küsimused mulle

22. veebruar 2018

#Kogumispäevik vol. 3

Kiire ülevaade enne reisile minekut, kui siin, Eestimaal, peaks kõik kulutused selle kuu raames tehtud olema. On kõvasti kassitoitu varutud, Jaskarile jääb külmkappi mõni piim, sügavkülmas on ühtteist ja pere pisemad lähevad vanaema leivale.

Reisiraha kasvas puhkusetasu näol ja ema tegi ka varase sünnipäeva kingi - ei saa ju tema isast halvem olla:) Seega kui tabelit uskuda on meil ca. 650 eurot kaasa võtmiseks. Tegelikult aga tuleb 700 ära. Ma ei tea, kus jälle viga sisse on sopsanud, aga vähemalt on asi pluss poolel. Raamatupidajat minust ei saa, see on kindel:)

Kütuse ja hotellide eest kavatsen maksta krediitkaardiga. Küll need kulud saab klaaritud märtsikuu jooksul. Minu süda on rahul, võime julgelt homme oma reisiga alustada.

Täna lasin oma kulme ja ripsmeid ka toonida. Et natukene "elusam" välja näha. Ega ma eriti iluteenustele raha ei kuluta, minimaalselt. Kes mind siin kodus ikka näeb. Aga kui kodust välja minek, siis ju võib lubada. Läheb asja ettegi.

Ilmad on imelised, super kink kõigile eestimaalastele Vabariigi 100. sünnipäevaks. Tähistage siis väärikalt ja meeldejäävalt. Iga päev sellist suurt tähtpäeva ei ole. See on ajalooline sündmus. Meena laulis mulle täna autosõidu ajal Eesti hümni ja kui ta sõnadele mõtlema hakkas, siis küsis ta, kas Eesti ikka on tema isamaa. Vastasin, et tema isamaa on Saksamaa. Siis ta muutis vähe sõnu ja laulis "mu emamaa". Kah okei ju.

Igatahes kena tähistamist kõigile!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Meena võib täitsa julgelt laulda nii, nagu sõnades kirjas on. Seletav sõnaraamat ütleb, et isamaa on maa, riik, kus keegi on üles kasvanud ja mille kodanik ta on; kodumaa. :) Aga igaüks oma südame järgi, eks!

ShoppingQ ütles ...

Tänan, hea teada:)Ütlen talle edasi.