Küsimused mulle

3. märts 2018

Põhimõtteliselt...

...alustasime oma reisi samal õhtul, kui lastel koolivaheaeg algas. Pidasime küll varemalt plaani, et mul lastakse reede õhtul vaikuses korralikult välja magada ja alustame reisiga öösel kella nelja paiku, aga no kihk kodust minema saada oli meil kõigil suur. Pere pisemad said juba lõuna paiku vanaema juurde viidud, seega oli meil roheline tuli. Kas ka lühendatud tööpäev meie firmas oli, ma ei teagi, sest mina olen selline, kes teeb oma käesoleva töö ära. Ei saa ju nädalaks tööd niisama lauale seisma jätta. Mõned minust mitte olenevad lahtised otsad jäid, seega pidin oma tööarvuti kaasa vedama.

Asjad pakitud ja auto peale veetud, alustasime sõiduga 17:38. Kuidas kõik välja nägema hakkab, otsustasime jooksvalt. Esimene kindel pidepunkt, mis me teha tahtsime, oli Panevezyse Lidl. Oli selge, et reede õhtuks poleks mitte kuidagi välja mänginud, mis siis, et pood oli õhtul kella kümneni avatud.

Ca. 20 kilomeetrit enne Panevezyst sõitsime ühe suvalise bensiinijaama juurde, võtsime oma kaasa võetud tekid-padjad ja keerasime autosse endid kerra, et hommikuni rahus magada. Oi, oli külm. Algul polnud hullu, sai isegi käed teki alt välja sirutatud palavusest, aga kui auto juba maha jahtunud oli ja väljas oli ka mingi -17, siis vahepeal pea nii külmetas, et oleks hea meelega mütsi pähe pannud. Mingi aeg Mete ütles, et ma auto käima paneks, et sooja saada. Seda ma tegingi. Ja no tagumik väsis ka istumisasendis magamisest nii ära, et andis ennast sättida, et natukenegi hommikuni vastu pidada. Minu "ase" oli rooli taga, Sten laiutas tagaistmel ja Mete kõrvalistmel. Päris hull öö oli.

Hommikul käisime bensiinijaamas ennast värskendamas, võtsime kohvid ja olime Lidliks valmis. Olime esimesed kliendid, saime parima parkimiskoha ja pidime veel sutsu ootama ka. Saate isegi aru, kui vaimustuses mina (ja ka lapsed) Lidlist on, et selliseid kannatusi taluda. Eestlasi lihtsalt piinatakse, et meil selliseid häid poode ei eksisteeri. Mingit erilist kraami me ei ostnud, reisi algus siiski ju. Võtsime kõike head ja paremat hamba alla ja kuna köögipaber oli ka hea hinnaga, krabasin ühe paki seda ka alustuseks. Läheb ikka ju vaja:) Sten ei suutnud vastu panna donuts´idele, mille nimel oli ta ilma suurema vingumiseta nõus öö autos veetma. Eks ta on ennast natukene selle fit life´ga ka juba pikka aega piitsutanud. Kaua sa ikka jõuad. Seega ta lubas omale päris mitu 200 kalorilist maiust. Hiljem hakkas teda küll südametunnistus piinama ja ta lubas, et täna rohkem ei söö, aga lubaduseks see jäigi. Eks me kõik lubasime, aga ma ei näe mingit mõtet reisil, kui süüa ka ei tohi.

Avatud iga päev 8-22-ni. Minu kodust 300 km.

Millegipärast kujunesid donuts´id Steni reisilemmikuteks

Järgmine peatus oli Marijampole´s ja ainult sellepärast, et kogemata valesti sõitsin ja otse linna sisse. Kui me juba seal olime, siis viskasime pilgu kohalikku kaubanduskeskusesse. Lapsed laitsid selle kohe maha, et mingi külapood. No jah, vähemalt nähtud.

Suwalkisse jõudsime laupäeva lõuna paiku. Esimene pood, kuhu minu soovil sisse läksime, oli Media Expert. Käisin oma köögikombaini silitamas ja vaatasime niisama ringi, ilma mingi kindla ostusoovita.

Ei ole küll Kitschen Aid, aga segamiskausi suurus 6,9 liitrit, mis on minu põhikriteerium. Võiks muidugi alati suurem olla:) Hind zlottides (korruta 0,255-ga)
Siis võtsime ette Suwalki Plaza. Parkla oli seal autosid kuhjaga täis. Imekombel oli kohe sissepääsu juures üks vaba koht. Parkisin rõõmsalt ära, tulime autost välja ja siis Sten lõi jalaga liiklusmärgile pihta, mille tabloolt kukkus lumi maha. Siis selgu, et tegu oli invaliididele mõeldud parkimiskohaga. Loogiline ka ju. Aga sel hetkel, kui mina parkisin, oli märk lume all. Seega hiilisin ruttu poodi. Ega mul head tunnet ei olnud, seega mingit mõnu ma sellest poes käigust ei saanud. Tegime kiire tiiru peale, mõned ostud ja tulime tulema. Õnneks trahvikviitungit ei olnud.

Esimesse planeeritud hotelli jõudsime vägagi sobival ajal, kuskil kuue-seitsme paiku. Ainuke jama oli selles, et ei auto Navi ega ka kaasas olnud lisa Navi hotelli asukoha tänavat ei tunnistanud. Polnud olemas lihtsalt. Ja mida sa teed, ei olegi ju võimalik nii hotelli üles leida. Eks nipitades meil see muidugi õnnestus. Kui natukene mõelda, oleks veel mitu moodust leidmiseks olnud. Meie kasutasime broneeringu lehel olevaid kordinaate ja neid suutsin ka vaid ühele navist sisestada. Teisel lihtsalt ei klappinud asjad. Seega tasub ikka kõik varustus kaasas hoida. Siinkohal võite kõik oma navigatsiooniseadmeid testida ja otsida Varsssavist tänavat nimega ul. Komitetu Obrony Robotnikow.

Hotelli juures parkimine tekitas ka natukene närvikõdi. Algul plaanisime, et tasulisse alasse parkima ei lähe. Püüdsime säästa 40 zlotti. Aga kuna see hotelliväline parkimine oli kitsavõitu ja päris mitu sammu astuda ka, lisaks veel turvalisuse küsimus - seega Steni suureks meelehärmiks sõitsin siiski hotelli oma parklasse otse ukse ette. Stenil jooksid raha numbrid silme eest läbi, mis me nii mõttetu asja, kui parkimine, eest jälle tasuma peame. Aga südamerahu maksab ka midagi.

Arvake ära, mitut eestlast me hotellis kohtasime? No ikka päris mitut. Eesti on küll pisike, aga väga reisiv rahvas. Hotelli liftis sooviti meile sõbralikult head Vabariigi sünnipäeva:)






Toas ootasid meid tervitusjoogid - igale 0,5 liitrine pudel vett. Kapsel-kohvimasin oli ka, aga seda me käppima ei hakanud. Fööni leidsime alles siis, kui lahkuma hakkasime. Minust jäid lapsed telekat vaatama ja mina ei kuulnud enam midagi. Nii väsinud olin.

Hommikusööki hakati pakkuma juba kella 7-st. Olime varakult kohal, sest me pole mingid kauamagajad. Kohvis olin ma küll natukene pettunud. Sinnamaani muidugi, kuni Sten ja Mete mu tähelepanu juhtisid "päris" kohvimasinale. Ma juba mõttes tõmbasin punkte maha hotellil. Aga ei, kannukohvile lisaks pakuti ka täitsa head kohvi. Sten muidugi hakkas jälle fit life´i elama, kui võimalus oli tasuta hommikusööki nautida (ok, hotelli hinna sees hommikusööki). Kahju lausa. Sellisel hetkel tuleks ikka süüa nii palju kui jaksu on:)

Peale hommikusööki otsisime hotelli jõusaali ka üles. Lapsed kirtsutasid nina, ei olevat vajalikke torusid. Mina katsetasin esimest korda elus käimislinti ja tegin kiiret kõndi 2 km. Naha sain soojaks. Päris vahva oli.





Ega seal muud ei olnudki. Pakkisime oma asjad, et minna Varssavit avastama. Päev selleks ju planeeritud oligi. Parkimise eest kasseeriti sisse 35 (ca. 9 eurot) zlotti, kuigi hotelli infos oli see number 40. Päev polnud veel õieti alanudki, kui oli sellega juba korda läinud:)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tervitus vandersellidele! No ägedad olete! Kirjutan, sest silma jäi köögikombainiteema ning meenus üks teine blogi kus Kitchen Aidi igatseti ja siis aru saadi, et asi võib ju olla ilus või trendy, aga sisu väga ei olegi. Kuna oled praktiline, siis ilmselt oled isegi selleni jõudnud, aga täiendav-toetav mõttekäik ka siin: https://varikasblog.wordpress.com/2017/08/24/koogimasin/

Anonüümne ütles ...

Nii tore teie seiklustest lugeda, tuleb tahtmine endalgi kuhugi sõita. Kahju, et instagram kinnine on, varem jälgisin seda ka.

ShoppingQ ütles ...

Lugesin jutu läbi ja imestan, kuidas ikka vahest inimesed ühtemoodi ka mõtlevad.
Eks ma kaalungi ja parema meelega soetaksin omale üldsegi tööstusliku segaja kui oleks selline pisem variant võtta:)

ShoppingQ ütles ...

Instagramis saad ju taotluse esitada, kui soovid mind jälgida. Mõnedele üksikutele ütlen vaid ära. Enamasti saavad kõik soovijad ligipääsu minu piltidele.