Küsimused mulle

8. juuni 2018

Statistikat

Tegelinski postitust lugedes viis üks asi teiseni ja jõudsin kohta, kus ta tegi natukene blogistatistikat. Ise ta pidas seda küll mõttetuks, aga mind inspireeris. Teen ka siis.

Kolm kõige loetumat postitust on avalikult kõigile minu blogis näha, numbreid te aga ei näe. Siin nad on:

1. Minu tähemärk ja mangi aastahoroskoop 2016 - 22490 külastust

Ma ei arva, et kedagi minu horoskoop huvitas, aga tegin juttu staarblogija lapsest, mis oli selgelt suur viga ja kommenteerijad tegid mu ühesünaga maatasa. Mõned meist on siin ilmas siiski võrdsemad ja parem on vait olla.

Malluka uuest saatest ka paar sõna teie lahkel loal. Jällegi, pole saadet veel järelvaadata jõudnud, aga on plaanis. Palju olen Perekoolist lugenud ja tahaks näha, kas see asi on ikka nii hull, kui rahvas räägib. Ükspäev, kui oli vaja ära käia, panin Stigile selle saate käima, et ta saaks mõnusasti aega veeta. Pärast siis küsisin, kuidas oli. Talle meeldis, eriti meeldis tordi tegemine. Ja loomulikult oli ta vaimustuses, kuidas kõike osteti (atraktsioone pean silmas). Ega tema ju ei tea, et need on on kõik reklaami eesmärgil ja arvatavasti Mallukale siiski tasuta. Sisimas Stig kindlasti mõtleb, miks meie nii lahedaid asju omale lubada ei saa. Loodan muidugi, et ta nii ei mõtle. See on siiski kõik "vaht" ja päriselu nii ei käi.

Aga vaatan ka kindlasti saate ära.

2. Kaupluse soovitus: DEPO - 7569 külastust

Kui ma seda postitust kirjutasin, siis hakkas see laine just Eestisse jõudma, et Lätis on soodne ostlemas käia. Nüüdseks on see levinud nagu epideemia ja iga eestlane peab seda juba elemntaarseks, et kui ikka võimalus on, siis ostame Lätimaalt - ükskõik, siis mida, peaasi, et soodsalt.

3. #Kogumispäevik - vol . 2 - 4311 külastust

Selle postituse populaarsus on kõik tänu Miiule (tema blogi LINK), kes linkis mind ühes Facebooki postituses. Mõnele pakkus võib-olla teema huvi ka, ei tea. Mina olen ikka tulihingeline nipitaja ja säästja, nii hästi, kui oskan. Lisaks täidan Swedbanki pere-eelarve tabelit alates jaanuarist väga regulaarselt. Iseasi muidugi, mida sealsed numbrid näitavad. Järjepeale ma veel saanud ei ole. Ja kui tulevikku vaadata, siis pole niipea lootustki. Väljaminekud kipuvad ikka suuremad olema, kui sissetulekud. Mingit mõttetut laristamist ei ole, aga tehavajavaid asju on ees palju.

 Lehed, kust minu blogisse sattutakse:

1. facebook.com
2. google
3. tikriblogi

Muideks, Tikrit olen isiklikult kohanud ja tänu tema blogile olen tema julgete tegudega kursis. Kirjutab hästi, alati põhjalikult ja julgelt. Väga eluterve suhtumisega:)

Otsingusõnad:

1. shoppingq
2. soppingq.blogspot.com
3. beebiteki heegeldamine

Enim on minu blogi külastatud

1. Eestist (loomulik ju)
2. Ameerika Ühendriigid
3. Soome
4. Venemaa
5. Saksamaa

Üks rekord ka veel. Tänu eilsele üleskutsele on teie abiga laekunud mulle ööpäevas juba 19 eurot kopikatega. Aitäh kõigile klikkijatele. Nüüd vast teeb google väljamakse ära ja saan jäljed teha. Teiega on tore olnud!

Kommentaare ei ole: