Küsimused mulle

2. juuli 2018

Tore on*

Meie puhkus Saksamaal hakkab lõpule lähenema. Tunded on kahetised - ei ole küll isu siia enam tulla. Tahaks oma otsustes ja tegemistes ikkagi vaba olla ja mitte oma igast sammust ja teost aru anda.

Täna hommikul läksime Stigiga varakult värskete brötchenite järgi, et oleks mingigi rõõm (söögielamus siis) ja ostsime lõhet ka saiapeale panekuks.

Vahepeal oli kodus Meenal ja issil konflikt olnud. Meena nii härdalt nuttes tuli mulle rääkima, et issi oli jälle teisele korrusele läinud, et olukorda nuhkida ja oli tema Apple ID andmeid märkmepaberilt uurinud. Meena oli tähelepanu juhtinud, et nii pole ilus. Siis oli issi uurinud, mida ta telefonis teeb ja nii see tüli tekkis. Issi oli vihaseks saanud, et kes ta õigupoolest on, et ta ei tohi midagi teada, prõmmis uksi ja kadus suurest vihast. Meena muidugi tuli mulle kurtma, et tema siia ei jää. Palusin tal rahuneda ja hiljem seda teemat arutada. Jumal, üks mure veel kaelas. Ma ei saa kuidagi Meenat Eestisse kaasa võtta.

J. tuli mulle Meena käitumist nina alla hõõruma ja viitas ikka sellele ka, et mina olen kõiges süüdi (ta teeb seda igal võimalusel). Mina muidugi õigustaksin Meenat. Igal inimesel on õigus oma privaatsusele ja mina ei uuri juba ammu, mida keegi oma telefonis teeb. Kui tahab jagada oma asju minuga, palun väga, kui ei, on see ka okei.

J. otsustas seepeale, et tal on väljaspool kodu tegemist ja lasi jalga. Enne veel mainis, et Subarusse võiksin 30€ eest kütust tankida (või oli see 30 liitrit - krt, ei teagi nüüd). Karta oli, olin sellega tegelikult arvesatnud:D

Nüüd jääb üle oodata, mis edasi saama hakkab. Kuna Berliini meile lennuki vastu tulemine oli J.-le eriti stressirohke, siis ütles ta meile kohe saabumise päeval, tagasi peame rongiga minema (Berliini) ja sealt (rongijaamast) siis ise lennujaama saama. Mina ja ühistransport - no ma ei tea, kui ma sellega siin võõras riigis toime tulen, olen tegija:D

Rongi piletid ostsin netist 29.90€-ga meile Stigiga. Lennupiletite chek-in on ka tehtud. Jääb üle vaid loota, et me ei pea taksoga endid Braunschweigi transportima õigeks ajaks.

*-iroonia

10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga kui tütar ikka nii tahab koju kaasa tulla...? Kas te ei saa siis vanematena kahepeale talle selle tagasisõidupileti nüüd osta? Kuidas Meena hiljem lennujaama saab, ka üksi ja ühistrantspordiga? Tundub, et isa kasutab seda aega, et lapse kaudu võimalikult palju teie pereelu kohta välja nuhkida ja seda siis sinu vastu kasutada? Äkki tahabki lapse hooldusõigust, ikka odavam vist kui elatist maksta...Kokkuvõttes tuleks vist närvesäästvam ja odavam laps kohe Eestisse kaasa võtta. Aga see on ainult minu arvamus.

Anonüümne ütles ...

Ma küll ei oska öelda, mis lennujaama teil Berliinis vaja minna on, aga Schoenefeldi saab väga lihtsalt rongiga (pilet oli paar eurot), Tegelisse läheb eraldi TXL buss algusega Alexanderplatsi lähedalt (seal soovitan aegsasti lennujaama minna, sest viimased korrad on buss liikluses kinni istunud). Sa oskad saksa keelt, seega vajadusel saab abi ka kui midagi nihu peaks minema.

Anonüümne ütles ...

jätta laps suveks oma sõltuvusprobleemidega eaka ja eaklust eelistava isa juurde, keda ta vaevu tunneb ja kellega neil on erinev emakeel - no ma ei tea... mul küll hirm poeb hinge :(

Anonüümne ütles ...

Ma ei teagi, kas ma tahaksin üldse sellise poolhulluga Meenat jätta? Nuhkimishull, kohutav ihnuskoi, alkohoolik veel lisaks...kas ta lapsele ikka korralikult süüa teeb või koonerdab edasi ühe tähtaja ületanud vorsti kaupa? Nõusid pestes neid vahendist puhtaks ei loputa ehk siis sööb keemiat pidevalt sisse??? Kas ta raatsib üldse tütrele midagi osta, temaga kuhugi minna, mingitele elamustele kulutada või peabki Meena sealoleku ajal nelja seina vahel ja poolnäljas istuma? Kuidagi väga veider tegelane tundub, sellisega ma oma last vist jätta ei julgeks.
Vabandust, kui ma J.le nüüd liiga teen, lihtsalt on Sinu postituste põhjal temast selline mulje kujunenud.

Kris ütles ...

Mõtlen, et kui "isa" solvub selle peale, et laps talle midagi ei räägi ja jookseb teadmata ajaks/teadmata suunas minema, siis kas ta ei või seda sama teha siis kui Meena üksi sinna jääb? Jätta alaealine teadmata ajaks sedasi üksinda?

ShoppingQ ütles ...

Ma jõuan rongiga Berliini Hbh-i. Kus see Alexanderplatz asub sealt pearongijaamast asub? Jõudma pean Tegeli lennujaama.

Sohvi ütles ...

Hommikul seda õudust tekitavat olukirjeldust lugedes - olen päev otsagi mõelnud - sa ei tohi ju Meenat sellise inimese juurde jätta!

Maarja U ütles ...

Alexanderplatz on seal, kus see suur teletorn on. :-) Alextower. Aga ma usun, et Sinu rong tuleb Berliini Hbf-i, sealt läheb ka buss otse Tegelisse, 20 mintsaga, tavatariifibuss. Nimeks on Bus TXL, küsi, ja suund antakse kätte. Maailma lihtsaim.

Kats ütles ...

See buss peaks minema ka Hbh-ist läbi minema. Kahjuks Berliini ühistranspordi leheküljed arvutis avaneda ei taha, aga soovitan telefoni app'i tõmmata BGV FahrInfo Plus Berlin. Sealt saab otsida kellaaja järgi sobivama bussi.

Anonüümne ütles ...

Maarja kommenteeris õigesti, sest buss TXL peatub ka Hauptbahnhofi S+U jaamas. Bussil pole numbrit, vaid ongi tabloole kirjutatud suurelt TXL Tegel flughafen (kui buss suundub kesklinna, siis on seal TXL Alexanderplatz). Pilet maksis alla 3 euro ja Stig peaks saama vist lausa tasuta, aga tasub üle küsida. Liiklus Berliinis oli kohati allapoole arvestust, seega peaks arvestama, et lennujaama lähedal võib olla ummikuid - tasub varem kohale minna. Meil juhtus Tegelis veel nii, et istusime vale check-in laua juures, sest lennujaama tablool ei olnudki kirjas, kust laua juurest check-ini teha sai - ainult tänu teistele eestlastele saime õigel ajal jaole. Tegel on ka vastikult väikene ja umbne lennujaam, seega sööge-jooge enne turvakontrolli, sest pärast turvat on vaid 1 hädine ja ülikallis baar, 1 tax free alkoholipood ja ei erilist söögivõimalust.