Küsimused mulle

13. juuni 2017

Lõpp enesehävitamisele

Sattusin lugema Manjana postitust(LINK) teemal, mis ka mind väga lähedalt puudutab. See on üks ütlemata mõnus sõltuvus, millest loobuda on väga keeruline. Olen mitmeid kordi üritanud ennast piirata ja isegi päris ilma olen saanud mõnda aega olla. Aga ikka murdun. Nõrk olen. Kuigi ma näen oma silmaga, kuidas see mind hävitab.

Kui ma EBA piltidel Manjanat nägin, siis pidin tõdema, et ma näen sama jube välja. Selline äraaetud näoga, väsinud olemisega, kõik elumured näkku kirjutatud. Ma päris kindlalt ei tea, aga me oleme vist enamvähem samas vanuseklassis naised.

Nüüd on siis kindel, üks põhjusest on kohe kindlasti kohvi. Ma olen selles kindel. Ja ma kavatsen päästa, mis päästa annab. Homsest ma enam kohvi ei joo, luban. Aitäh Manajana probleemile tähelepanu juhtimast.

Blogija Manjana; foto Manjana blogist

21 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Oma 47 eluaasta kohta ei näe Manjana jube välja.

ShoppingQ ütles ...

Tõesti, ma oleks pakkunud 40. Aga kohvi räsib siiski inimest.

Unknown ütles ...

Minu meelest on päris inetu niiviisi kellegi kohta näpuga näidata, koos pildi ja (blogi)nmega. Eriti kummaline on see veel kontekstis, kus seda inimest tänatakse sisuka postituse eest.

ShoppingQ ütles ...

Et parem oleks olnud rääkida millestki ilma lahti seletamata nii läbi lillede? Ja mis siin inetut on, me kõik saame kord vanemaks, see on elu. Kohv vaid kiirendab seda protsessi.

Anonüümne ütles ...

"Kui ma EBA piltidel Manjanat nägin, siis pidin tõdema, et ma näen sama jube välja. Selline äraaetud näoga, väsinud olemisega, kõik elumured näkku kirjutatud."
Kui tahtsid sellise "mitte läbi lillede" lõigu oma postitusele lisada, oleks kohane olnud ilmestada seda fotoga sinust endast. Aga niimoodi Manjanat näiteks tuues on asjal inetu maik juures.

ShoppingQ ütles ...

Minu fotod on Instagramis vaatamiseks väljas, palun väga.
Loodan, et Manajana pole mingi nõrganärviline ja ei lähe leili igast pisiasjast.

Anonüümne ütles ...

Millest selline tigedus ja õelus? Ja blogija nimi on Manjana, muideks.

ShoppingQ ütles ...

Näpukas, olen kursis, et tegemist on Manjanaga.
Tigedus ja õelus? Ma ei usu. Mulle meeldivad Manjana mõtted ja üldse tema postitused. Ta on tark naine. Ja mina kirjutasin nii, nagu minu silmis asi oli. Julmalt natuke võib-olla, aga vast saan andeks.

Anonüümne ütles ...

Kujuta ette, et lähed peole, oled heas tujus, näed oma arust meeldiv välja, õhtu õnnestub, sa oled ikka heas tujus ja siis lajatab keegi oma blogis, et sa näed jube välja. Õel oled tõepoolest, inimesed jäävad ju piltidele erinevalt, mõni on elus särtsakas ja kena, aga pildil kui puutükk, teine ehk fotol kena, aga elus mitte nii väga. Sinu julmus on tegelikult andestamatu, aga ise sa pead sellega edasi elama.

Anonüümne ütles ...

Mis see Sulle annab, kui saad teise inimese väljanägemise kohta halvasti öelda? See pole mingi ausus ega avameelsus, vaid mõttetu lahmimine.

Anonüümne ütles ...

Mjah, ausalt öeldes mõtlesin ma samuti - nii Manjana (kelle blogi mulle väga meeldib) kui ka iseenda kohta. Viimased paar aastat on olnud väga kiired ja väsitavad, kasvatan samuti üksi lapsi, töö ja kool lisaks. Lõpuks sain aega peeglisse vaadata. 42,5 a on oma töö teinud. Järsku peaks mingi kreemi ostma, toitumist muutma, rohkem magama - seda kindlasti.

ShoppingQ ütles ...

No näed, üks inimene, kes mõistab, millest ma räägin. Ise ma kreeme ammu ei kasuta, ainult oliiviõli määrin näkku. Meiki ei kasuta (peaks, kui ei taha kaasinimesi oma välimusega ehmatada), magama peaks regulaarsemalt ja liigutama. Ja naeratama. Mossis nägu on jube.

TasakaaluKunstnik ütles ...

ega Sa seda postituses toodut ometigi absoluutse tõena ei võtnud? Pigem on see Manjana enesevaatlus, mitte käsulaud ülejäänutele järgimiseks.

Ja kui arvad, et ainus, mis inimese vormi põhjustab, on kohvitarbimise tagajärg, siis on kõik kurvasti.

kohati on tunne, et inimestel on vaja mingeid fakte, mis sunniks end tegema midagi, millega ta kas ei taha tegeleda või siis millega tahaks, aga ei viitsi tegeleda. kuhu jääb mõtlemisvõime?

Manjana ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

Su ülbus maksab sulle kätte.

Manjana ütles ...

Läksin küll, nii halvasti pole mulle kunagi öeldud. Vaatame 10 aasta pärast milline sa välja näed!

miiu ütles ...

oled välimuse suhtes väga kriitiline. mina vaatan alati Manjana pilte ja kuigi on näha, et ta ei näe oma välimusega vaeva (no, et oleks hulk meiki näos ja kõik hirmus viimistletud-sätitud) mõtlen, et kuram, kus temal nahk ja silmad säravad. nelikümmend seitse! ma oma kahekümne kuue aastaga näen kehvemal päeval viis korda hallim ja räsitum välja, ehkki kohvi joon pigem minimaalselt.

ära ütle inimeste kohta avalikult nii pagana halvasti. see ei teeni mitte mingisugust eesmärki, ainult külvab ka kõige kindlama inimese hinge ebakindluseseemne ja teeb haiget. mõttetu.

p ütles ...

Pole selle kohviga lugu nii hull midagi, ärge paanitsege. Ainus, mida meeles tasub pidada, võiks olla see, et kohv viib kehast vett välja ja kui te veejoomisega koonerdate, siis ega see nägu värskemaks tee. Lisaks, kõik oleme veidi erinevad:
http://www.err.ee/521711/geenid-mojutavad-kohvijoomist

Mis puutub filtri puudumisse aju ja suu vahel, siis see on ka geneetiline, ilmselgelt.

Anonüümne ütles ...

Minu arvates näeb Manjana oma vanuse kohta hea välja. Kohe mitte ei saaks öelda, et ära aetud vms. Rõõmsameelne, naerusuine, hoolitsetud, hambad suus jne.
Lisaks on ta ka tark, mida ei saa just kõigi kohta öelda.

Anonüümne ütles ...

ma nagu mäletan, et kunagi kurtsid mingis sissekandes, et inimesed ei taha sind kuhugi üritusele kutsuda vms. pole ka ime, kui niimoodi lahmid. sellistega ei tahetagi suhelda.

Jaanika Malenšek ütles ...

Minu arvates sina oled kobe ja Manjana on kobe, et ilmselgelt on viga su silmades. :)