Küsimused mulle

13. juuni 2017

Pere pisematega reisile

Olen jälle oma elu keerulisemaks teinud ja lubanud puhkuse ajal Meena ja Stigiga Saksamaale kruiisida (autoga). Oleks muidugi mugavam jällegi kodus lõsutada, aga kui sul on lapsed, siis tuleb pingutada ja oma tahtmised tagaplaanile jätta. Kohati olen ma tegelikult ise ka üsna elevil selle reisi pärast, siis aga tuleb selline pisikene õud peale, et issand ca. 1700 km. üksinda pisikeste lastega. Ja siis jälle mõtlen, et ise käin laste isaga kohut elatise pärast ja ronin veel sinna ussipessa ka.

Ma muidugi mainisin ka juba laste isale, et kui elatise asi jutti saab, siis tulen lastega talle külla. Ta oli ütlemata rõõmus selle üle (et lapsi näeb) ja palus teada anda, millal tuleme (seda ta veel täpselt ei tea), et aknad majal puhtaks pesta (sakslased noh) ja terve teine korrus pidi meie päralt olema. See muidugi julgustab natuke. Peavari on kindlustatud ja kui jalgealune tuliseks läheb, pakin oma jubinad kokku ja lahkume.

Aga jah, see pikk sõit...Olen püüdnud selle pika teekonna jagada kolmeks. Esimese raksuga ca. 500 km., siis ööbime hotellis kuhu kuulub ka rikkalik hommikusöök. Siis jälle ca. 500 km. ja ööbimine hottelis (koos hommikusöögiga) ja siis viimane ca. 500 km ja peaksime sihtkohas olema.

Kuiva sõitu me harrastama ei hakka, teeme niipalju peatusi, kui ise soovime, ostan kõike söödavat, mida lapsed himustavad, joon niipalju Lattet, kui isu on.

Viga, mille ma juba tegin, on see, et lapsed on plaaniga kursis ja jällegi igapäev käib üks kõva häälega unistamine meie tulevast reisist. Oleks siis, et unistatakse ilma hääleta, vaikselt ja silmad kinni. Aga ei, pean nüüd iga jumala päev aru andma, mitu päeva on jäänud, kuhu me kõik läheme jne.

Stigil on kindel soov madusid vaatama minna. See on meie sihtkohast vaid paar kilomeetrit - Schlangenfarmis. Stig on seal korra käinud (2013), aga ta oli siis titt ja tea ööd ega ilma enam. Mine siis tittedega kuskile. Meena tahab freibad´i minna, millest minagi ära ei ütleks. Peesitaks küll ühe päeva. Stig loomulikult ka veest ära ei ütleks.

Ühte miniloomaeda tahaks minna, kus me kunagi käisime ja üks ahv vabalt puide otsas ringi tuuseldas, aga selle asukohta ma täpselt ei tea. Aga see pole mingi probleem. Keegi ikka teab.

Kui te nüüd teada tahate, kuhu suuremad lapsed jäävad ja miks nemad kaasa ei saa, siis nii lihtsalt on sel korral. Mul on palju lihtsam väiksema koosseisuga reisida ja ööbida ja vahest tuleb lihtsalt valikuid teha. Ma kompenseerin suurematele selle kuidagi. Üks plaan on kruiis Rootsi, aga praegu ei saa me midagi kindlalt otsustada, sest Metel on sprdikooli laager ees ja siis tuleb kohe Jaanipäev jne.

Enne suurt reisi peab Meena veel laulu-ja tansupeol ära käima, mina saan breketid suhu ja siis hakkame kohvreid pakkima.

Kommentaare ei ole: